تمام بمب هایی که در نقل و انتقالات/یحیی خنثی شدند آسیبی ندیدند. ساپینتو خیالش راحت شد

تمام بمب هایی که در نقل و انتقالات/یحیی خنثی شدند آسیبی ندیدند.  ساپینتو خیالش راحت شد



سرویس داخلی اخبار فوتبال

تمدید قرارداد ارسلان مطهری، مهدی شیری، زبیر نیک نفس و سیامک نعمتی کار آسانی نبود که در چند روز گذشته انجام شد.

تمام بمب هایی که در نقل و انتقالات/یحیی خنثی شدند آسیبی ندیدند.  ساپینتو خیالش راحت شد

تمام بمب هایی که در نقل و انتقالات/یحیی خنثی شدند آسیبی ندیدند.  ساپینتو خیالش راحت شد

میلاد سرلک و مهدی مهدی پور از مهم ترین بازیکنانی بودند که با پرسپولیس و استقلال ادامه می دهند. سرلک قراردادشان را تا سال 1402 و مهدی پور تا سال 1403 تمدید کردند. سپاهان هم دو تمدید مهم در خط هافبک داشت. تمدید با استعداد 22 ساله یاسین سلمانی و هافبک محمد کریمی که در اولین فصل حضورش در لیگ برتر بهترین پاس گل لیگ بود. نساجی با دو ملی پوش سابق علیرضا حقیقی و مسعود شجاعی هم تمدید کرد تا قهرمان فصل گذشته جام حذفی بی ستاره نباشد.

پرسپولیس قبل از ورود زودهنگام به بازار، قرارداد مهدی ترابی را تمدید کرد و استقلالی ها هم با دیدن محمد دانشگر در اردوی رقیب، قرارداد سایر مدافعان میانی را تمدید کردند تا روحیه ساپینتو راحت شود. ابتدا روزبه چشمی، سپس رافائل سیلوا و در نهایت پس از کش و قوس فراوان، عارف غلامی در ترکیب آبی پوشان ماندگار شد. محمد نژادمهدی که قرار بود مسیری را مقابل دانشگر طی کند در سپاهان ماندگار شد.

مهم ترین تمدید امیر قلعه نویی حفز، آرمین سهرابیان و کیروش استنلی بودند. بازیکنانی که به چندین تیم برتر علاقه داشتند. در بین دروازه بان ها، تمدید قرارداد محسن فروزان سخت تر از بقیه بود.

بیشترین هیجان فصل نقل و انتقالات متعلق به خریدهای جدید و شاه ماهی هایی است که در بین هواداران خود مقصد را انتخاب خواهند کرد. در این بین اگر ستاره ای به پایان قراردادش با تیمش رسیده باشد یا به آن نزدیک باشد، تلاش برای حفظ او شدت می گیرد و موفقیت در این ماموریت می تواند حتی مهمتر از خرید یک ستاره جدید باشد.

محسن آذرباد پس از ادامه حضورش در سپاهان و استقلال قرارداد فعلی خود را با مس رفسنجان برای یک فصل دیگر تمدید کرد. تیمی که توانست آقای گل لیگ را در اردوی خود نگه دارد. آیاندا پاتوسی نیز یکی از تمدید کنندگان اصلی قرارداد فولدا بود. بازیکنی که حتی پست خداحافظی فولاد را در صفحه شخصی خود منتشر کرد اما با پارگی رباط صلیبی فرشید اسماعیلی معادلات به سود او شد و فولاد را ادامه خواهد داد.