تمجید بی سابقه کی روش از بازیکنان تیم ملی

کی روش در این مصاحبه گفت: وقتی یک مسابقه خوب انجام می دهید و با روحیه عالی بازی می کنید، چیز بسیار خوبی است. همه بازیکنان امروز عالی بودند و ما شایسته این پیروزی هستیم. باید به این بچه ها احترام گذاشت. نمی دانم چگونه از آنها قدردانی کنم.

وی در ادامه گفتگوی خود با این روزنامه نگار قطری نوشت: به بازیکنانم تبریک می گویم، آنها امروز کار بزرگی انجام دادند. آنها از شرایط سختی به اینجا (قطر) آمدند و این پیروزی نشان از یک تیم بزرگ دارد. اینکه بتوانند از شرایط سخت بیرون بیایند و چنین بازی کنند، نشان می دهد که می توانند به فوتبال خوب ادامه دهند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران پس از حضور در نشست خبری و گفتگوی مفصل با خبرنگاران در خصوص دیدار مقابل ولز، در احمد بن علی میکسدزون، با خبرنگار ورزشی قطر مصاحبه ای نیز انجام داد. استادیوم.

آخرین قسمت صحبت های کی روش به تشکر از هواداران تیم ملی اختصاص داشت. او گفت: همچنین از هوادارانی که امروز تیم را تشویق کردند تشکر می کنم و آنها شایسته این پیروزی هستند. همانطور که قبلاً گفتیم، ما می خواهیم آنها احساس غرور و خوشحالی کنند. بازی قبلی را باختیم و از ته دل غمگین بودیم، اما امروز نشان دادیم که با این برد همچنان می توانیم امیدوار باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

خبرنگار بین اسپورت پرسید: بعد از باخت مقابل انگلیس تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کردی، آیا این دلیل عملکرد خوب و پیروزی ایران است؟ سرمربی تیم ملی پاسخ داد: “نه، من چیزی را تغییر ندادم. همه رویدادها کار بازیکنان بود. آنها امروز فقط به فوتبال فکر می کردند. آنها بدون هیچ ترسی مقابل حریف ظاهر شدند و خودی نشان دادند. به همین دلیل نتیجه بازی اینگونه شد. در نهایت می‌خواهم از آنها به خاطر شخصیت فوق‌العاده‌شان تشکر کنم.”

کارلوس کی روش در مصاحبه با اینتر اسپورت قطر از عملکرد بازیکنان تیم ملی تمجید کرد.

تمجید بی سابقه کی روش از بازیکنان تیم ملی


سرویس خبر شماره: 1855557
4 دسامبر 1401 ساعت 21:51 |
52.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

من نمی دانم چگونه از آنها قدردانی کنم