تمجید شاو از ستاره انگلیس: او قادر به هر کاری است

این مدافع تیم ملی انگلیس با اشاره به ویژگی های این بازیکن گفت: او می تواند با توپ جلو برود، می تواند پاس بدهد و قدرت هجومی بالایی دارد، او واقعا تمام ویژگی های لازم را دارد. اولین باری که او را دیدم زمانی بود که او در تیم ملی انگلیس بود و من با خودم فکر می کردم، این پسر بازیکن بسیار خوبی خواهد بود و از قبل یک مرد کامل به نظر می رسد.
شاو با اشاره به پختگی بلینگهام افزود: من او را در چند سال گذشته در تمرینات دیده ام. او همیشه با استعداد بوده است اما اکنون شروع به پیشرفت و کسب تجربه کرده است. وقتی به او و قدرت هایش نگاه می کنید، متوجه می شوید که او استعداد دارد. واقعاً مرد شوید.” او کاپیتان باشگاهش است و فکر می کنم این نشان می دهد که او در مسیر درستی قرار دارد.”

لوک شاو مدافع ملی پوش انگلیس از دیدن توانایی جود بلینگهام در زمین شگفت زده شد.

تمجید شاو از ستاره انگلیس: او قادر به هر کاری است



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1854209
28 نوامبر 1401 ساعت 09:59
1.2 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی انگلیس روز دوشنبه در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی ایران می رود.
اردوی این تیم در دوحه از چند روز پیش آغاز شده و بازیکنان دعوت شده توسط گرت ساوت گیت در کنار هم تمرین می کنند تا به هماهنگی لازم برای درخشش در این مسابقات به عنوان یکی از تیم های مدعی قهرمانی دست پیدا کنند.
شاو که تابستان گذشته تنها گل سه شیرها را در فینال یورو 2020 به ثمر رساند، تحت تاثیر نبوغ این ستاره 19 ساله قرار گرفت.
او درباره جود بلینگهام در برنامه شیرهای انگلیسی گفت: “چیزی که من را در طول تمرین بیش از همه شگفت زده کرد، عملکرد بلینگهام در زمین بود. او می تواند هر کاری که می خواهد در وسط زمین انجام دهد. او واقعاً توانایی انجام همه کارها را در زمین دارد. گام صدا.”