تمجید شهروندان از آکانجی؛ چه خرید خوبی داشتیم!

در بازی امشب آکانجی 90 دقیقه در مرکز دفاع سیتی در کنار ناتان آکه به میدان رفت. هواداران سیتی پس از بازی در شبکه های اجتماعی مدافع سوئیسی را تشویق کردند.

هواداران سیتی پس از برد درخشان تیمشان مقابل یونایتد از مانوئل آکانجی تمجید کردند و گفتند خرید کم هزینه او بهترین نمایش سیتی در بازار نقل و انتقالات بوده است.

تمجید شهروندان از آکانجی؛  چه خرید خوبی داشتیم!


سرویس خبر شماره: 1846230
10 اکتبر 1401 @ 21:30
21.6 هزار |

3نقطه نظر

آکانجی در لحظات پایانی نقل و انتقالات که کمتر کسی از او انتظار داشت دورتموند را ترک کرد و به سیتی پیوست. ملی پوش سوئیسی در بازی امشب مقابل یونایتد برای دومین بار پیراهن سیتی را بر تن کرد.

گروهی از هواداران سیتی از مانوئل آکانجی که در تابستان با قراردادی 15 میلیون پوندی از دورتموند به سیتی پیوست، تمجید کردند و گفتند خرید ارزان او نشان دهنده عملکرد درخشان تیم مدیریتی باشگاه در نقل و انتقالات بازار است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هواداران منچسترسیتی پس از پیروزی 6-3 تیمشان مقابل منچستریونایتد، بیش از هر زمان دیگری از تیم خود خوشحال هستند. هواداران سیتی و همچنین ستاره های درخشان این بازی یعنی ارلینگ هالند و فیل فودن در بازی امروز تحسین همشهریان خود را نادیده نگرفتند.

کاربر دیگری نوشت: “در حال حاضر همه نگاه ها به هلند و فودن است، اما بیایید به یاد بیاوریم که آکانجی امروز چقدر خوب بازی کرد. او تاکنون هیچ اشتباهی با پیراهن سیتی مرتکب نشده است و همیشه همانطور که انتظار می رفت بازی کرد. بهترین خریدی که سیتی می توانست انجام دهد. ” بگذار امسال تابستان باشد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

یکی از هواداران سیتی در توییتر نوشت: “خریدن چنین ستاره ای به قیمت 15 میلیون پوند واقعا شگفت انگیز است. این نشان می دهد که چگونه یک باشگاه در کلاس جهانی اداره می شود.”