تمدید با مسی: طوفان بزرگی در انتظار پی اس جی است

تمدید قرارداد با لیونل مسی در نگاه اول یک موفقیت بزرگ برای پاری سن ژرمن است، اما در واقع پاریسی ها باید منتظر طوفانی بزرگ باشند.

تمدید با مسی: طوفان بزرگی در انتظار پی اس جی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن این روزها در تلاش است تا قرارداد لیونل مسی را برای یک فصل دیگر تمدید کند و برای اولین بار با خود این بازیکن به توافق رسیده است اما این سوال که می تواند برای باشگاه پاریسی مثبت باشد، می تواند عواقب جدی داشته باشد. عواقب و به نظر می رسد که PSG یک روز هم استراحت نمی کند.

هنوز زخم فینال جام جهانی التیام نیافته و تفاوت لیونل مسی و کیلیان امباپه از بین نرفته است. مصدومیتی که احتمالاً با تمدید قرارداد مسی و خواسته های او برای ناصر الخلیفی بیشتر خواهد شد.

1787476

فراموش نکنید که کیلیان امباپه چند ماه پیش قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید کرد تا مرد اول پروژه این باشگاه باشد. او پیشنهاد رئال برای شماره یک پاریس را رد کرد اما تمدید با لیونل مسی به این معنی است که پاریس حداقل برای یک سال به فوق ستاره آرژانتینی تکیه خواهد کرد. قهرمانی در جام جهانی یک تقویت بزرگ برای مسی بود و یک بار دیگر تاکید کرد که او شماره یک جهان و پاری سن ژرمن است. علاوه بر این، مسی می تواند از الخلیفی بخواهد که نیمار را نیز حفظ کند. همه ما می دانیم که نیمار و امباپه مدت زیادی است که با هم اختلاف دارند. تمدید مسی به این معنی است که میدان امباپه باریکتر می شود و چه کسی می داند، شاید او پول بیشتری بپردازد و دوباره به رئال نزدیک شود. در نگاه اول تمدید قرارداد با مسی موفقیت بزرگی برای پی اس جی به حساب می آید اما در واقع طوفانی بزرگ در راه است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کریستوف گوتیه سرمربی پاری سن ژرمن در کنفرانس خبری هفته گذشته خود در واکنش به شایعه درگیری بین مسی و امباپه گفت.“در ماه هایی که اینجا هستم، حتی یک رفتار بد از مسی ندیده ام. هیچ تفاوتی بین مسی و امباپه وجود ندارد و پس از آخرین بازی، کیلیان بسیار حرفه ای رفتار کرد و مودبانه به مسی تبریک گفت.”


سرویس خبر شماره: 1863223
17 ژانویه 1401 @ 10:47 ق.ظ |
100.5 هزار |

29نقطه نظر

امباپه تحمل می کند؟

در فینال سه هفته پیش، زمانی که آرژانتین به رهبری مسی در ضربات پنالتی فرانسه کیلیان امباپه را شکست داد، این دو بازیکن به معنای واقعی کلمه در زمین دعوا کردند و برخوردهای طعنه آمیزی با یکدیگر وجود دارد. در نهایت این مسی بود که مرد بزرگ فینال لقب گرفت و با وجود هت تریک امباپه، جام را بالای سر برد و بهترین بازیکن مسابقات شد.

مسی چند روز پیش به تمرینات پی اس جی بازگشت و مورد استقبال گرم کادر فنی و هم تیمی هایش قرار گرفت. اما یک نفر در تمرین غایب بود. کیلیان امباپه در روز بازگشت مسی در تعطیلات خود در نیویورک به سر می برد، اما انتظار می رود او به زودی بازگردد و همه منتظر دیدار او و مسی هستند.

1788081

مسی و امباپه تا کی به این همزیستی مسالمت آمیز ادامه خواهند داد؟