تمدید سپاهان با گزینه استقلال (عکس)


کد اطلاعات: 2052397
13 جولای 1403 در 00:31
4.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

کاپیتان دو فصل دیگر ماند.

محمد کریمی قرارداد خود را با طلای پوشان اصفهانی برای دو فصل دیگر تمدید کرد.

تمدید سپاهان با گزینه استقلال (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار عکسی از امضای قرارداد محمد کریمی و انتشار عکس دیگری از این بازیکن در کنار مهدی آذربایجانی مدیرعامل سپاهان نوشت: محمد کریمی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان ظهر امروز ، با حضور در دفتر باشگاه قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرد این بازیکن برای ادامه بازی با لباس طلایی قرارداد خود را به مدت دو فصل با سپاهان تمدید کرد.

کریمی در حال حاضر در حال تمدید قرارداد با سپاهان است که در لیست خرید جواد نکونام قرار داشت و مدیر برنامه هایش در دفتر آن باشگاه حضور داشت و با مدیران آنها مذاکره می کرد، اما کاپیتان اول طلای پوشان اصفهانی که یکی دو تیم دیگر به او پیشنهاد دادند. دریافت کرده بود، سرانجام پس از مذاکره با سران باشگاه اصفهانی تصمیم به ماندن گرفت.

2049932

محمد کریمی پس از انتخاب به عنوان سرمربی این تیم در پنجره تابستانی لیگ هجدهم یکی از خریدهای امیر قلانوی برای تقویت سپاهان بود و با این هافبک شمالی و بازیساز، سپاهان در اردوی طلایی پوشان باقی خواهد ماند. برای هفتمین فصل متوالی و اگر اتفاق خاصی نیفتد، لیگ بیست و پنجم نیز با پیراهن سپاهان بازی خواهد کرد.

در حالی که بعدازظهر سه شنبه میلاد زکی پور با انتشار پستی در اینستاگرام از سپاهان خداحافظی کرد و چند ستاره طلایی دیگر در آستانه جدایی هستند، تمدید با کریمی اولین انتقال سپاهان بود که قرار است خیلی زود در تمرینات آغاز شود. برای مصاف با الشباب الاهلی که قرار است 16 آگوست برگزار شود.

2049931

مجله اخبار فوتبال داخلی