تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی برای اولین بار آماده است!


سرویس خبر شماره: 2018094
11 مه 1403 ساعت 07:24
673 امتیاز خبر

2نقطه نظر

محمدرضا خالدآبادی با تمرین ویژه خود را برای دیدار با تراکتور آماده می کند.

تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی برای اولین بار آماده است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دروازه بان جوان استقلال در تمرین امروز تمرکز خود را روی وزنه زدن گذاشت و در سالن وزنه با آرامش خاصی آمادگی خود را برای دیدار با تراکتورسازی دنبال کرد.

محمدرضا خالدآبادی که عادت به حضور در لیگ برتر با پیراهن هوادار دارد و با تیم ملی در مسابقات بین المللی حضور داشته است، دروازه بان کم تجربه ای نیست و می داند چگونه برای یک مسابقه مهم به خوبی آماده شود، او می داند که این یک بازی خاص است. فرصت برای او و این می تواند سرنوشت فوتبالی او را تحت تاثیر قرار دهد و با توجه به اهمیت این موضوع تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

2016526

استقلال در فصل گذشته در تمامی دیدارها سیدحسین حسینی را در دروازه داشت و عملکرد خوب و نقش تاثیرگذار او به عنوان کاپیتان باعث شده بود خالدآبادی این فرصت را از دست بدهد اما محرومیت سیدحسین این فرصت را به خالدآبادی داد تا در 6 هفته به میدان برود. در پایان پیراهن استقلال را بپوشید.

خالدآبادی فصل گذشته در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس و نقش جهان مقابل سپاهان با هواداران بازی کرد.

او در دیدار مقابل تراکتورسازی دروازه بان اصلی استقلالی ها خواهد بود و جواد نکونام امیدوار است این دروازه بان جوان عملکردی مشابه سیدحسین حسینی داشته باشد و بتواند یک کلین شیت دیگر به ثبت برساند.

مجله اخبار فوتبال داخلی