تمرینات سپاهان از روز چهارشنبه از سر گرفته می شود


سرویس خبر شماره: 1853648
24 نوامبر 1401 در 01:17 ب.ظ
579

0نقطه نظر

تمرینات تیم فوتبال سپاهان از روز آینده از سر گرفته می شود.

تمرینات سپاهان از روز چهارشنبه از سر گرفته می شود

سپاهان با وجود شروع خوب در لیگ برتر در دو هفته اول از هفته سوم تا هفته ششم نتوانست نتایج خوبی کسب کند اما پس از تعطیلات فیفادی بار دیگر شاهد بازگشت این تیم و با سه برد و دو تساوی بودیم. آنها در 5 بازی اخیر خود 20 امتیازی شده و با رتبه چهارم به تعطیلات رفتند.

در نهایت از سپاهان رامین رضاییان و پیام المشاد توانستند به جام جهانی 2022 قطر برسند اما امید نورافکن در آخرین مرحله از خط خارج شد تا شاید خوزه مورایس استراحت ویژه ای برای او در نظر بگیرد و با این توصیف. ، او دیرتر از بقیه برای استراحت به ترکیب سپاهان اضافه می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از تعطیلی رقابت های قهرمانی کشور در کشورهای مختلف به دلیل در پیش بودن جام جهانی که البته زودتر در ایران برگزار شد، تیم ها نزدیک به دو هفته استراحت کردند و حالا که این زمان گذشته است. ، آنها تشکیل را بررسی کرده اند، ما تیم آنها و ترکیب آنها خواهیم بود. مورائیس در اصفهان روز بعد یعنی چهارشنبه 4 آبان را برای از سرگیری تمرینات تیمش انتخاب کرد. تمرینی که قرار است با اضافه شدن بازیکنان خارجی که هنوز به اصفهان نیامده اند کلید بخورد.

طلایی پوشان اصفهانی که با تساوی بدون گل در رفسنجان به تعطیلات رفت، با آغاز مجدد مسابقات به انزلی می رود تا به مصاف شاگردان مازیار زارع برود.



مجله اخبار فوتبال داخلی