تمرین پر سر و صدا استقلال با عکس و فیلم!


سرویس خبر شماره: 2055506
27 ژوئیه 1403 در 11:39 ب.ظ.
10.1 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر

استقلالی ها تمرینات شدید و جدی را پشت سر گذاشتند.

تمرین پر سر و صدا استقلال با عکس و فیلم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تمرین امروز استقلال با حضور هواداران و تعداد بیشتری از بازیکنان برگزار شد و یکی از جدی ترین تمرینات آبی ها در روزهای اخیر بود و اردوی ناصر حجازی شاهد اتفاقات جالبی بود. مناسبت ها.

حضور رامین رضاییان هواداران تیفوسی استقلال را به تمرین استقلال کشانده بود تا از نزدیک ستاره تازه امضا شده تیمشان را تماشا کنند و زمانی که این بازیکن برای ورود به اردوی حجازی ظاهر شد، با تشویق های بلند استقبال کردند.

محمدحسین اسلامی، میلاد زکی پور، رامین رضاییان سه خرید جدید استقلال در این تمرین حضور یافتند و در کنار سایر بازیکنان تمرین کردند میلاد زکی پور که جو این باشگاه و اردوی حجازی را بهتر می شناسد، گفت: به عنوان یک بازیکن با تجربه و با تجربه در این تمرینات شرکت کردم. بازیکن با تجربه بازیکن قدیمی پیدا می کند و بسیار با انگیزه به نظر می رسد.

حسین حسینی کاپیتان تیم استقلال پس از پایان شایعات جدایی دوباره مورد استقبال هواداران قرار گرفت تا با انگیزه زیادی تمرینات خود را آغاز کند و به لطف حمایت و استقبال هواداران از او شرایط بهتری پیدا کرد. یک سلفی با هواداران

جلال الدین مشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال که فصل آینده یکی از مهره های اصلی این تیم خواهد بود، اولین بازیکن خارجی است که در تمرینات حاضر شده و با توجه به اینکه در لیست تیم المپیک ازبکستان قرار نگرفته است. ، او کارش را خیلی سریعتر با آبی ها شروع کرد.

هواداران استقلال رامین رضاییان را با صدای بلند تشویق کردند و این بازیکن به سمت آنها رفت و به آنها احترام متقابل نشان داد.

یکی دیگر از بازیکنان مورد تشویق شدید سکوهای اردوی حجازی مهرداد محمدی بود که بارها با شعار “مهرداد استقلالی” مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

در پایان تمرین جواد نکونام سرمربی استقلال در جمع هواداران حاضر شد و با آنها عکس سلفی گرفت.

تمرینات استقلال از فردا در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود و با توجه به افزایش تعداد بازیکنان به نظر می رسد تمرینات بدنی و کار با توپ در روز کادرفنی استقلال باشد.

2055215
2055216
2055217

مجله اخبار فوتبال داخلی