تنش بزرگ در اردوی بلژیک: لوکاکو میانجی می شود

گفته می شود لوکاکو در این میان نقش کلیدی ایفا کرده و مهمتر از همه تلاش کرده تا به میزان قابل توجهی از درگیری هازارد و دی بروین بکاهد و از وخامت اوضاع در رختکن بلژیک جلوگیری کند و در غیاب این ستاره از اینتر، شاید شرایط بسیار بدتر خواهد بود.
این احتمال وجود دارد که تیم روبرتو مارتینز، که بسیاری او را یکی از مدعیان قهرمانی می‌دانستند، حتی نتوانند از گروه خود خارج شوند، زیرا بلژیک برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی باید مقابل کرواسی پیروز شود، که به نظر دشوار است. وظیفه.
اگرچه نتیجه مساوی نیز می تواند این تیم را به مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 برساند، اما در این صورت، کانادا باید موفق شود مراکش را با اختلاف چهار گل یا بیشتر شکست دهد که می تواند کمی دور از ذهن باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1856480
9 دسامبر 1401 ساعت 09:42
نمایش 4K |

0نقطه نظر

روملو لوکاکو ستاره بلژیکی تلاش می کند به درگیری های بازیکنان تیم ملی کشورش پایان دهد.

تنش بزرگ در اردوی بلژیک: لوکاکو میانجی می شود

به گزارش “ورش سه”، تیم ملی بلژیک در روزهای اخیر شرایط سختی را تجربه کرده و تنش ایجاد شده بین بازیکنان این تیم باعث شده حواشی زیادی پیرامون اردوی این تیم شکل بگیرد.
آنها در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر مقابل مراکش شکست خوردند که انتقادات زیادی را متوجه این تیم کرد و صعود به مرحله یک هشتم این مسابقات را برایشان دشوار کرد.
پس از این دیدار بود که اخباری از اردوی این تیم به بیرون درز کرد که نشان می داد بسیاری از آن ها پس از باخت در رختکن به مبارزه پرداختند و کوین دی بروین، یان ورتونگن و ادن هازارد در این میان نقش اصلی را داشتند.