تنش در روتردام: ناراحتی جهانبخش از فاینورد

روز گذشته جلسه ای با مدیران باشگاه با حضور رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه های جهانبخش برگزار شد که ظاهراً با نتیجه ناخوشایندی برای سرمربی این تیم به پایان رسید.

1879629

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد امروز اعلام کرد که تابستان امسال به تاتنهام نخواهد پیوست. او در قراردادش بندی دارد که با شش میلیون پوند می تواند فاینورد را ترک کند اما تابستان آینده این بند فعال خواهد شد.

اسلات از یک سو قصد داشت سه دستیار خود را به لندن بیاورد که باعث ناراحتی فاینورد شد و این دلیل افزایش رقم درخواستی است. از سوی دیگر، باشگاه از این که هفت میلیون پوند برای خرید دو بازیکن – رامیز زروکی و توماس ون دن بلت – که اسلات درخواست کرده بود، ناراحت است.

تاتنهام معتقد بود که مدیران فاینورد برای فسخ قرارداد اسلات مبلغی در حدود شش میلیون پوند می خواهند، اما رقم درخواستی قهرمان هلند در روزهای اخیر افزایش قابل توجهی داشته و به 15 میلیون پوند رسیده است، بنابراین تاتنهام شرط امضای قرارداد می کند. با او.


سرویس خبر شماره: 1939855
Jun 04, 1402 @ 4:54 ب.ظ
3.9 هزار |

1نقطه نظر

همچنین سکوت اسلات در روزهای اخیر که تا به امروز شایعه انتقال او به تاتنهام را تکذیب نکرده بود، روابط این باشگاه و مربی را بیشتر سردرگم کرده است. منابع آگاه می گویند حتی با اعلام اسلات، او همچنان آماده پیوستن به تاتنهام است اما افزایش ناگهانی قیمت درخواستی فاینورد این تصمیم را غیرممکن کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آرن اسلات قرار است به تاتنهام بپیوندد اما فاینورد برای فسخ قرارداد او 15 میلیون پوند درخواست کرد و تاتنهام را مجبور به عقب نشینی کرد. حالا رابطه اسلات با فاینورد تیره شده است.

تنش در روتردام: ناراحتی جهانبخش از فاینورد