تنش در روسونری: مالدینی در آستانه ترک میلان

رسانه های ایتالیایی گزارش داده اند که آینده پائولو مالدینی در میلان نامشخص است و در جلسه ای که امشب در دفتر این باشگاه برگزار می شود، سرنوشت او مشخص خواهد شد.

تنش در روسونری: مالدینی در آستانه ترک میلان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شبکه اسکای ایتالیا اعلام کرد که آینده پائولو مالدینی در میلان در هاله ای از نامشخص است. بر اساس این گزارش، امروز جلسه ای بین مالدینی و مالکان این باشگاه در دفتر باشگاه برگزار شد اما هنوز خبری از نتیجه آن منتشر نشده است. اسکای می گوید آینده مدیر ورزشی روسونری در این جلسه مشخص خواهد شد.

1738578



مجله اخبار فوتبال خارجی

در جلسه مذکور جری کاردیناله یکی از مالکان باشگاه حضور داشت و موضوعاتی از جمله بودجه ورزشی در اختیار مالدینی، مسئولیت های مدیر ورزشی و برنامه های آتی وی مورد بررسی قرار گرفت.

1883760

البته اسکای در گزارش خود مدعی شد در این برخورد بین مالدینی و مالکان باشگاه تنش به وجود آمده است. از جمله این تنش ها، دیدگاه های متفاوت دو طرف در مورد آینده روسونری است. به این ترتیب احتمال خروج مالدینی از میلان وجود دارد.

این واقعیت که میلان تاکنون از صدور بیانیه رسمی درباره دیدار امروز مالدینی و مالکان خودداری کرده است، نشان می دهد که مدیران ارشد روسونری قصد ندارند به سرعت اختلافات داخلی را حل کنند تا زمان کافی برای حل اختلافات وجود داشته باشد. قرارداد فعلی مالدینی با میلان در تابستان 2024 به پایان می رسد و مدیران می توانند به این نتیجه برسند که بهترین سناریو این است که او تا آن زمان در کار خود بماند.


سرویس خبر شماره: 1942143
Jun 15, 1402 @ 9:51 ب.ظ
3.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

گزارش شبکه ایتالیایی ادعا می کند که اگرچه جدایی سریع مالدینی در حال حاضر بعید به نظر می رسد، اما در صورت ادامه تنش بین دو تیم، این احتمال وجود دارد که روسونری فصل آینده را با سرمربی جدید آغاز کند.