تنش در رویارویی سیمئونه با رمز رئال!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتلتیکو مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میزبان منچسترسیتی بود.
این بازی جذاب و پرحادثه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا منچسترسیتی تنها با یک گل کوین دبروین در این بازی و پیروزی مقابل حریف در ورزشگاه اتحاد راهی مرحله نیمه نهایی شود.
سیمئونه که چندان از این دیدار و حتی تصمیمات داوری راضی نبود، در نشست خبری پس از بازی این نارضایتی را ابراز کرد.

روزنامه نگار: می خواهم از شما بپرسم آیا فکر می کنید گواردیولا در این بازی به شما یا اتلتیکو مادرید بی احترامی کرد؟
سیمون: نه، نیازی به داشتن چنین نظری ندارم. من نباید تعجب کنم که آیا او از من تعریف می کند یا بد می گوید. افراد خوش صحبت و باهوش می توانند شما را با استفاده از کلمات مختلف توصیف کنند، اما برخی از افراد آن واژگان غنی و گسترده را ندارند.

خبرنگار: تیم شما در نیمه دوم خیلی بهتر از تیم قدرتمند سیتی بود، اما می خواهم از شما بپرسم حتی اگر به نیمه نهایی نرسیدید، فکر می کنید بالاخره توانستید حقانیت خود را ثابت کنید. انتقاد از شما؟ آیا عملکرد تیم خود را دلیلی بر مشروعیت می دانید؟
سیمون: من در زندگی اولویت دارم. بدون شک اولویت اول من برنده شدن و بعد افتخار کردن به کاری است که انجام می دهیم. ما هواداران بزرگی داریم که همیشه پشت تیم بودند و حسی را که تیم به بازیکنان منتقل می‌کرد، بازگرداندند. اما احساس غرور در اولویت دوم، قطعا احساس غرور می کنم. من به اتلتیکو مادرید بسیار افتخار می کنم زیرا بازیکنان رقابت کردند و آنها می دانستند که ما می توانیم رقابت کنیم. ما سبک خودمان را داریم و ممکن است عده ای آن را دوست داشته باشند و عده ای نه، اما ما همیشه آماده رقابت هستیم و انجام این کار بسیار سخت است. فوتبالی که ما داشتیم و فوتبالی که الان بازی می کنیم از همین فکر تشکیل شده است. همه هر توپی را امتحان می‌کنند چون می‌دانند تیمی که با آن روبرو می‌شود بهتر است و شایسته تحسین است، اما ما امشب که مهمترین چیز در فوتبال است، برنده نشدیم.

روزنامه نگار: شما چندین بار توسط انگلیس مورد انتقاد قرار گرفتید، اما دیدیم که سیتی امشب برای حفظ نتیجه بسیار دفاعی بازی کرد.
سیمون: فکر می کنم فوتبال ابعاد مختلفی دارد و نمی توانم بگویم که حریفان ما خوب بازی کردند یا نه و چگونه باید بازی کنند. همه درباره فوتبال نظری دارند، اما باید به این فکر کنیم که چه می کنیم. بازی مقابل بهترین تیم دنیا و نتیجه گرفتن که بتوانیم با آن ها رقابت خوبی داشته باشیم اصلا خوشحالم نمی کند. تنها چیزی که واقعاً من را خوشحال می کند برنده شدن است. بنابراین من واقعا ناراحت هستم، اما به رختخواب می روم که فکر می کنم لوئیس آراگونس و همه در آسمان ما را تماشا می کنند و همه کسانی که اتلتیکو مادرید را دوست داشتند، ادامه رقابت تیم را تماشا می کردند.

سرمربی آرژانتینی پس از این سوال با عصبانیت نشست خبری را ترک کرد.

روزنامه نگار: جالب اینجاست که تیمی که سال ها هدف توهین و انتقاد از سبک دیگری از فوتبال بوده، کاری انجام می دهد که تیمی که به ارائه فوتبال عالی و جذاب معروف است، مجبور می شود از آن سبک دیگر استفاده کند. دیدیم از نیمکت تیم حریف تشویق کنایه آمیزی داشتی که این سبک آنها را برد اما کمی عصبانی شدی.
سیمون: من هرگز به تیم حریف دست نزدم. من در دو طرف ورزشگاه هوادارانمان را تشویق کردم. برای همه دست زدم با هوادارانی که پشت سر ما بودند و 90 دقیقه از ما حمایت کردند دست دادم و خواستم از آنها تشکر کنم. بازیکنان ما این انرژی را به آنها دادند و هواداران هم آن را به بازیکنان برگرداندند. اگرچه نتوانستیم کاری که من می‌خواستم انجام دهم، صعود بود. به آنها بدهید.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید می گوید از اینکه تیمش توانسته بر بهترین تیم جهان فشار بیاورد، خوشحال نیست.

روزنامه نگار: شما در مورد حس رقابت بازیکنانتان در زمین صحبت کردید، اما آیا تا به حال احساس کرده اید که آنها از خط قرمز عبور کرده اند؟
سیمون: در چه شرایطی؟
خبرنگار: خشونتی که در دعوای داخل زمین با دخالت همه بازیکنان رخ داد، دیدیم که ساویچ موهای جک گریل را کشید.
سیمون: من همیشه فکر می کنم که عدالت باید توسط افراد دیگر اجرا شود و این قاضی است که باید در این زمینه عدالت را رعایت می کرد. فکر می کنم ممکن است یک خطای پنالتی روی کره رخ داده باشد. او اشتباه کرد و پنالتی بود، اما آنها حتی فکر نمی کردند باید دوباره صحنه را ببینند.

خبرنگار: جای تاسف است که پلیس مجبور شد در تونل منتهی به رختکن دخالت کند. به نظر شما این ناراحت کننده است که پلیس بازیکنان را مجبور به ترک کرد؟
سیمون: من این صحنه را ندیده ام. من در زمین بودم و از هواداران تشکر می کردم و با بقیه افراد حاضر در زمین خوش و بش می کردم و وقتی وارد تونل شدم هیچکس آنجا نبود و به همین دلیل ندیدم چه اتفاقی افتاد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

روزنامه نگار: آیا می توانم از رئال مادرید برای شکست سیتی راهنمایی بخواهم؟
سیمئونه: نه، هرگز این کار را نمی کنم.


سرویس خبر شماره: 1819621 |
25 فروردين 1401 ساعت 13:21 |
18,678 امتیاز خبر|

9نظرات

ناراحت و ناامید و عصبانی از بی عدالتی؛

خبرنگار: بازی را چگونه ارزیابی می کنید و چه احساسی دارید؟
سیمون: غمگین و ناامیدیم چون حذف شده ایم. ما همیشه به دنبال پیروزی هستیم و مهم نیست چگونه برنده می‌شویم، زیرا پیروزی مهمترین چیز در فوتبال است، بنابراین ما همیشه به دنبال آن هستیم، اما البته بازی بسیار سختی مقابل حریف بزرگی بود. آنها همیشه در هر بازی دو یا سه گل به ثمر می رساندند، اما ما توانستیم بر اساس پاس گل های آنها قدرت کافی برای مقابله با بازی را فراهم کنیم. آنها در نیمه اول فقط چند موقعیت داشتند، اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و توانستیم شرایطی را ایجاد کنیم که می توانستیم این بازی را ببریم، اما نتوانستیم جلوی دروازه خودمان را موثر نشان دهیم و ما می خواهیم این پیروزی را به آنها تبریک بگوییم و برای آنها بهترین ها را آرزو کنیم.