تنش در پی اس جی: بی تفاوتی مسی به گل امباپه

به نظر می رسد شایعات پیرامون رابطه نه چندان خوب ستاره های پاری سن ژرمن چندان هم بی دلیل نباشد.

تنش در پی اس جی: بی تفاوتی مسی به گل امباپه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته پاری سن ژرمن در دیدار رفت دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بنفیکا رفت که با نتیجه 1-1 متوقف شد.
امباپه تک گل بازی را از روی نقطه پنالتی برای تیمش به ثمر رساند اما شاگردان کریستوف گوتیه در نهایت نتوانستند هر سه امتیاز بازی را کسب کنند. با این حال، آنها همچنان با 8 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به رقبای پرتغالی خود در صدر جدول رده بندی گروه خود قرار دارند.
بسیاری از رسانه های فرانسوی و اسپانیایی روز گذشته اعلام کردند که این بازیکن اصلا از شرایطی که در پاری سن ژرمن دارد راضی نیست و قصد دارد هر چه زودتر این باشگاه را ترک کند.
گفته می شود او از رد پیشنهاد رئال مادرید در پایان فصل گذشته برای تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن ناراضی است و امیدوار است هر چه زودتر این تیم را ترک کند.

یکی از دلایل اصلی نارضایتی امباپه از تمدید قرارداد با این باشگاه این است که لیونل مسی جایگاه بسیار قوی پیدا کرده و به نفر اصلی و اول رختکن پی اس جی تبدیل شده است، پستی که بازیکن فرانسوی منتظر آن بود. از It Should Be Him و مدیران هم به او قول داده بودند.
نکته جالب در بازی دیشب این بود که با وجود اینکه مسی در دقایق ابتدایی بازی لبخند بر لب داشت، پس از اینکه امباپه پنالتی تیمش را به گل تبدیل کرد، مطلقاً هیچ واکنشی نشان نداد و فقط به زمین نگاه کرد.
بسیاری بر این باورند که این نشان دهنده رابطه نه چندان خوب این دو بازیکن است و شایعاتی را که دیروز منتشر شده بود تایید می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1847736
20 مهر 1401 ساعت 10:42 |
3.1 هزار |

1نقطه نظر