تنهاخ از دست بازیکنان منچستریونایتد خجالت کشید/ تهدید هلندی

روی کین اسطوره منچستریونایتد پس از این باخت به انتقاد از عملکرد بازیکنان این تیم در بازی مقابل لیورپول پرداخت و گفت: اگر به عنوان بازیکنی با چنین نتیجه ای شکست می خورید باید مخفی شوید، اگر من بازیکن منچستریونایتد بودم، برای چند ماه مخفی می شد. این نتیجه شرم آور است. من واقعا شوکه شده بودم.”

این اولین بار نیست که این مربی هلندی با بازیکنانش چنین برخوردی می کند. پس از باخت سنگین 4-0 شیاطین سرخ در خانه مقابل برنتفورد در هفته دوم لیگ برتر انگلیس، تنهاچ بازیکنانش را مجبور کرد تا 14 کیلومتر در تمرین روز بعد از آن مسابقه بدود، یعنی به اندازه دوندگی بازیکنان برنتفورد. در زمین نسبت به بازیکنانشان

تیم فوتبال منچستریونایتد یکشنبه شب یکی از تلخ ترین شب های تاریخ خود را پشت سر گذاشت، شبی که در مهم ترین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد با شکست غیرمنتظره ۷ بر صفر مقابل لیورپول تسلیم شد. . این اتفاق در حالی رخ داد که شیاطین سرخ اخیراً به نتایج درخشانی از جمله قهرمانی در فینال جام اتحادیه انگلیس دست یافته بودند. آخرین باری که منچستریونایتد چنین شکستی را متحمل شد، شکست 7-0 مقابل ولورهمپتون در سال 1931 بود. آنها پیش از این در سال 1895 با نتیجه 7-1 به لیورپول باختند.

همچنین بخوانید: بمبی که قرمزها مطمئنا منفجر می شوند/ ستاره خط حمله تیم ملی تابستان آینده جذب می شود؟



سرویس اخبار فوتبال خارجی

منچستریونایتد در حال حاضر یک بازی کمتر و با 49 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و آرسنال با 63 امتیاز و منچسترسیتی با 58 امتیاز بالاتر از آنها قرار دارند. شاگردان اریک تنهاچ اکنون باید به بازی روز پنجشنبه مقابل رئال بتیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا فکر کنند، سپس یکشنبه آینده در لیگ برتر انگلیس میزبان ساوتهمپتون خواهند بود.

بر اساس گزارش های منتشر شده در رسانه های انگلیسی؛ پس از باخت تحقیرآمیز تیمش مقابل لیورپول، تاناخ عصبانی به بازیکنانش گفت: شما خوش شانس هستید که با اتوبوس تیم به منچستر برمی گردید، نه با هواداران ما در بیرون! او همچنین به بازیکنانش هشدار داد که تکرار چنین شکستی آنها را مجبور خواهد کرد تا با تیم زیر 21 سال باشگاه تمرین کنند و همچنین باید منتظر جلسات بیشتری با روانشناس باشگاه، رینیر کورتز، باشند تا به آنها در مقابله با تحقیر کمک کند. . . انجام دادن