تنهاچ: اعتراض نکن تا خوب بازی کنیم!


سرویس خبر شماره: 1994503
24 ژانویه 1402 در 10:53 ب.ظ.
363

2نقطه نظر

اریک تنهاچ سرمربی منچستریونایتد می گوید هواداران نقش مهمی در بازگرداندن این تیم به روزهای خوب دارند.

تنهاچ: اعتراض نکن تا خوب بازی کنیم!

به گزارش “ورش سه”، منچستریونایتد در دیدار حساس لیگ برتر انگلیس مقابل تاتنهام به تساوی 2-2 دست یافت. اریک تنهاچ بعد از بازی درباره تیمش صحبت کرد.

پیچ تراکتورنتیجه 2-2؟
من کاملاً ناامید هستم، دو بار پیش افتادن و سپس دریافت دو گل ساده کمی ناامید کننده است، اما باید شرایط را همانطور که هست بپذیرید.

پیچ تراکتورجفتی از راشفورد و هویلوند؟
من از دیدن آنها خوشحالم و از بازی آنها راضی هستم.معلوم است که آنها در حال رشد هستند و با بازی های یکدیگر آشنا می شوند. فکر می کنم آینده روشنی در انتظار آنهاست.

1978686

پیچ تراکتوربازگشت بازیکنان غایب؟
بازیکنان بزرگی مانند کازمیرو، مارتینز و لوک شاو برمی گردند و وقتی آنها را به تیم ما اضافه کنید، مطمئن هستم که تیم قدرتمندی خواهیم بود.

پیچ تراکتورذهنیت تیم در بازی امشب؟
نگرش تیم عالی بود، روحیه بازیکنان عالی بود. جنگیدیم و همه چیز دادیم. حمایت هواداران عالی بود و فکر می‌کنم یک مسابقه عالی برای همه ما بود. سرعت بازی خیلی بالا بود و فکر می کنم خوب بازی کردیم. وقتی هواداران پشت تیم باشند و حملات کمتری به بازیکنان صورت گیرد، تیم روز به روز پیشرفت می کند و یونایتد رویایی ساخته می شود.

پیچ تراکتورآیا تیم در مسیر درستی قرار دارد؟
بله، فکر می کنم ما در مسیر درستی هستیم. فقط باید خطاها را کاهش داد. ما باید کنار هم بمانیم و به عنوان یک تیم رشد کنیم. باتجربه ترین بازیکنان برمی گردند و جوان ترها خیلی خوب پیشرفت می کنند. این نوع تیم نیز قوی تر می شود.

مجله اخبار فوتبال خارجی