تنهاچ: اگر می توانستم، یازده نفر را عوض می کردم

تیمی در سطح ما نباید چنین اشتباهاتی داشته باشد. اشتباهات این بازی واقعا ناامید کننده بود، اما ما باید به راه خود ادامه دهیم زیرا هنوز زمان زیادی به پایان فصل باقی مانده است و بازی های زیادی در راه است. این شروع کار من به عنوان سرمربی یونایتد را دشوارتر کرده است، اما همچنان به آن اعتقاد دارم و باید به آن ایمان داشته باشم. در این مدت چیزهای خوبی دیدم اما البته دو بازی ناامیدکننده هم برای تیمم دیدم. فشار روی سرمربی یونایتد همچنان وجود دارد و من این را می دانم. این فشار واقعا سنگین است. باید شرایط را به دقت تحلیل کنم و راه حلی پیدا کنم. این وظیفه من است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

تنها در صورتی می توانیم بر این شکست غلبه کنیم که وحدت خود را حفظ کنیم. من نمی خواهم سخنانم سوء تفاهم شود. مسئولیت اصلی بر عهده سرمربی است و من این مسئولیت را می پذیرم. اما باید به بازیکنانم اعتماد به نفس بدهم تا آنها خودشان را باور کنند. بخشی از این وظیفه بر عهده آنهاست.

سرمربی منچستریونایتد در پایان بازی ضمن ابراز تاسف از باخت سنگین تیمش، گفت شیاطین سرخ مسئولیت این شکست را پذیرفته و از عصبانیت هواداران متاسف هستند. اما او قول داد که تیمش اتحاد خود را افزایش دهد و با عزم راسخ تر کار کند.

اریک تنهاچ در پایان گفت: این شکست برای من سخت و غافلگیرکننده بود، این تیم باید مسئولیت خود را بپذیرد، از ناراحتی هواداران متاسفم، ما باعث شرمندگی آنها شدیم.

عملکرد ما متوسط ​​و پوچ بود. شکی نیست که سطح بازی ما باید خیلی بهتر از این باشد. می‌توانم دلایل زیادی برای ضعف یونایتد بیاورم، اما همه فکر می‌کنند به دنبال بهانه هستم. مهمترین چیز این بود که باید گل می زدیم اما نتوانستیم.

از بازیکنان خواستم با اعتماد به نفس بازی کنند و مسئولیت پذیر باشند. دقیقاً همان کاری که امروز انجام ندادند.


سرویس خبر شماره: 1838178
اوت 22, 1401 در 11:53 ب.ظ
37 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اریک تنهاچ، سرمربی هلندی که در تابستان امسال هدایت منچستریونایتد را بر عهده گرفت و امیدهای زیادی را در بین هواداران این تیم ایجاد کرد، در دومین بازی خود در لیگ برتر انگلیس متحمل شکست سختی شد و تیمش چاره ای جز باخت به برنتفورد نیست که دستش را بالا نبرد و بازی را 4-0 واگذار کرد.

دو گل اولی که امشب خوردیم روی دو اشتباه فردی بود. واضح بود و شکی در آن نیست. اشتباه بخشی از فوتبال است و بعد از اشتباه باید ادامه داد و ناامید نشد. اما پس از خطا، مهم است که برای جبران آن تلاش کنید. در نیمه دوم سه تعویض داشتم چون می خواستم خون جدیدی به رگ های تیم تزریق کنم. اما در صورت امکان، من می خواهم هشت نفر دیگر را نیز جایگزین کنم.

ما تیمی هستیم که در پروسه سختی قرار داریم. اما انتظار داشتیم که شروع متفاوتی داشته باشیم. به نظر می رسد اتفاقاتی که در فصل گذشته افتاد در این فصل هم ما را آزار می دهد. ما باید این شرایط را در اسرع وقت تغییر دهیم. ما بازیکنان جدید می خواهیم. بازیکنان با کیفیت ما سعی می کنیم آنها را متقاعد کنیم که به یونایتد بپیوندند.

اریک تنهاچ، سرمربی منچستریونایتد از باخت 4-0 مقابل برنتفورد ابراز ناامیدی کرد و گفت تیمش مسئولیت این باخت را می پذیرد و از ناامیدی هواداران متاسف است.