تنهاچ: خرید یک هافبک در روز آخر بسیار سخت است

اریک تنهاچ در آستانه این مسابقه در نشست خبری شرکت کرد. بخش قابل توجهی از سوالات پیرامون مصدومیت غیرمنتظره کریستین اریکسن و خریدهای احتمالی یونایتد در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی بود.

1797070

نقش فرد در منچستریونایتد
فرد به بازی در کنار کازمیرو در تیم ملی برزیل عادت دارد. این نشان می دهد که فرد چه بازیکن با کیفیتی است. او می تواند نقش مهمی در تیم ما داشته باشد. شما دیده اید که او در بازی های تاتنهام و منچسترسیتی چقدر کیفیت دارد. ترکیب کاسمیرو و فرد واقعا عالیه.

اریک تنهاچ، سرمربی منچستریونایتد، گفته است که تیمش از مصدومیت کریستین اریکسن ناراحت است و برای جذب یک هافبک برتر در روز مهلت نقل و انتقالات مشکل خواهد داشت.

تنهاچ: خرید یک هافبک در روز آخر بسیار سخت است


سرویس خبر شماره: 1867912
11 فوریه 1401 در 23:15
12.2K امتیاز خبر|

8نقطه نظر

شیاطین سرخ بازی رفت را با پیروزی 3 بر صفر به پایان رساندند و فردا شانس زیادی برای صعود به فینال دارند. جام اتحادیه برای اریک تنهاچ و بازیکنانش بسیار مهم است زیرا قهرمانی در لیگ برتر برای یونایتد سخت به نظر می رسد. آنها شانس زیادی برای قهرمانی در جام اتحادیه دارند.

جذب هافبک های جدید سخت است
جذب بازیکنان در آخرین روز نقل و انتقالات واقعا سخت است. وقتی آسیبی در چنین زمان بدی رخ می دهد، دست شما را می بندد. اما ما بازیکنان خیلی خوبی در خط هافبک داریم. بازیکنانی که در صورت نیاز می توانند جای خالی او را پر کنند.

مصدومیت اریکسن
مسیحی غمگین است و ما هم همینطور. اما در سطح اول فوتبال این اتفاقات می افتد و باید با آنها کنار بیاییم. جای خالی مسیحی را نمی توان پر کرد. زیرا هر بازیکنی ویژگی های خاصی دارد و هر بازیکن دیگری که به جای او وارد زمین شود عملکرد متفاوتی خواهد داشت.

فوق العاده نجومی چلسی
من نمی توانم در مورد سایر باشگاه ها صحبت کنم. من فقط در مورد باشگاه خودمان صحبت می کنم. ما یک استراتژی داریم که از آن پیروی می کنیم. ما در مسیر درستی حرکت می کنیم و می بینید که نتایج ما نشان می دهد که مسیر درستی بوده است. ما باید این مسیر را ادامه دهیم و روز به روز پیشرفت کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد فردا در اولدترافورد در دیدار برگشت نیمه نهایی جام اتحادیه به مصاف ناتینگهام فارست می رود.

آیا بازیکنی به صورت قرضی از یونایتد جدا می شود؟
می توان. اما بستگی به شرایط مختلف دارد. اگر کسی بخواهد در آخرین لحظه برود، به او قرض داده می شود.

قرار گرفتن واکهورست در ترکیب یونایتد
او در بازی اول خیلی خوب در تیم قرار گرفت. وکهورست کاری را انجام می دهد که من از او می خواهم، و هر چه بیشتر بازی کند، بهتر از او خواهیم دید.



مجله اخبار فوتبال خارجی