تنهاچ: دعوای آنتونی و برونو فرناندز عادی است

اریک تنهاچ، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید فشار و تنش در طول مسابقه باعث احساساتی شدن بازیکنان و حتی درگیری با یکدیگر می‌شود.

تنهاچ: دعوای آنتونی و برونو فرناندز عادی است


سرویس خبر شماره: 1866644
05 فوریه 1401 در 09:56
5K |

0نقطه نظر

وی در پاسخ به سوالی درباره تقابل آنتونی با برونو فرناندز در تساوی 1-1 مقابل کریستال پالاس، گفت: “فکر می کنم این اتفاق می تواند بیفتد. هر دو بازیکن احساساتی هستند و وقتی در زمین حضور دارند تمام تلاش خود را می کنند. گاهی اوقات احساسات زیاد است و این طبیعی است، اما آنها هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند. مطمئن شوید که بازیکنان دیگر از او عصبانی نیستند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنتونی که فصل گذشته با سرمربیگری تنهاخ در آژاکس بازی می کرد، با او به یونایتد رفت تا پس از پل پوگبا، دومین خرید گران قیمت تاریخ باشگاه باشد.
او در هر سه بازی اول خود برای یونایتد گلزنی کرد و به نظر می رسید این بار مبلغ پرداخت شده است، اما از آن زمان تاکنون گلی یا پاس گلی نداده است.
تنهاچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی نیمه نهایی جام اتحادیه مقابل ناتینگهام فارست به خبرنگاران گفت: وقتی او بازی می کند، تیم برنده می شود. این پیامی است که اجرای او به ما می دهد. او می تواند بهتر بازی کند و من می بینم که جای پیشرفت وجود دارد. ما می‌خواهیم او مستقیم‌تر و درگیر بازی باشد، اما حتی الان هم حضور او با برد تیم همراه است.”

1794552