تنهاچ: رونالدو مخالفان خود را ساکت می کند

او به Sky Sports گفت: “این کاملا طبیعی است. ما بازیکنان زیادی داریم که عملکرد خوبی برای تیم ملی خود داشته اند. برخی از بازیکنان ممکن است اندکی آمادگی بدنی کمتری داشته باشند، اما “یک نفر وجود دارد که می تواند با این موضوع کنار بیاید، کریستیانو است. رونالدو: “در طول دوران حرفه ای این بازیکن، تمام دنیا او را تماشا کرده اند و انتظارات زیادی از او دارند. مطمئنم او دوباره روزهای خوبش را خواهد یافت. او در طول دوران حرفه ای خود گل زده و عملکرد خوبی داشته است و دهان همه را خواهد بست. “او انجام داد. من کاملاً از آن مطمئن هستم.”
رونالدو در رقابت های این فصل تنها یک گل در لیگ اروپا به شریف مولداوی زده است. او در دو بازی اخیر پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا مقابل جمهوری چک و اسپانیا موفق به گلزنی نشده است.
منچستریونایتد امروز در یک بازی حساس لیگ برتر به مصاف منچسترسیتی می رود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1846120
10 مهر 1401 @ 1:33 بعد از ظهر |
4.9 هزار |

4نقطه نظر

اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد معتقد است کریستیانو رونالدو می تواند به روزهای خوب خود بازگردد.

تنهاچ: رونالدو مخالفان خود را ساکت می کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از دو شکست در دو بازی ابتدایی فصل، منچستریونایتد در 4 بازی بعدی خود پیروز شد. از جمله پیروزی های درخشان مقابل لیورپول و آرسنال. اما تن هاچ در آن مسابقات از رونالدو در ترکیب اصلی استفاده نکرد.
رونالدو دیرتر از سایر بازیکنان به اردوی پیش فصل یونایتد اضافه شد و هنوز نتوانسته عملکرد خوبی در این فصل داشته باشد، اما سرمربی هلندی شیاطین سرخ معتقد است به زودی کیفیت آن را به همه نشان خواهد داد.