تنهاچ: فقط ما مقابل ارلینگ هلند بازی نمی کنیم!

به گزارش “ورش سه”، پس از شروع ضعیف در لیگ برتر و قبول دو شکست متوالی، منچستریونایتد در هفته های منتهی به تعطیلات تورنمنت های داخلی نمایش خوبی به نمایش گذاشت و به رده های بالای جدول رسید. اریک تن هاچ قبل از دربی منچستر مقابل سیتی در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و گفت که تیمش برای پیروزی دست به هر کاری خواهد زد.

ما با بررسی شرایط خود را برای این دیدار آماده خواهیم کرد. ما می خواهیم در هر بازی پیروز شویم و گل تیم در دربی یکشنبه فرقی نمی کند. باید بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم و با برنامه ریزی خوب وارد زمین شویم.


سرویس خبر شماره: 1845863
08 مهر 1401 ساعت 18:21 |
1.4K |

1نقطه نظر

برنده جایزه بهترین مربی ماه لیگ برتر؟ همه دستاوردهای ما جمعی است و این تایید می کند که در مسیر درستی هستیم. جا برای پیشرفت زیاد است و باید به این هدف برسیم. تلاش های بیشتری باید انجام شود، اما ما در مسیر درستی هستیم.

اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد گفت که از اهمیت دربی مقابل منچسترسیتی آگاه است.

تنهاچ: فقط ما مقابل ارلینگ هلند بازی نمی کنیم!

درخشش ارلینگ هلند در هفته های ابتدایی لیگ برتر؟ ما در دربی با هلند بازی نخواهیم کرد، بلکه با منچسترسیتی بازی خواهیم کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

وضعیت بازیکنان یونایتد قبل از دربی؟ هری مگوایر مجروح شد. ما در مورد آنتونی مارسیال شک داریم، اما او تمام هفته با گروه تمرین کرده است و ما واقعا از این شرایط راضی هستیم. مارکوس رشفورد نیز به تمرینات بازگشته و وضعیت او نیز خوب است.

شرایط هری مگوایر و شدت انتقاد؟ من باید هری مگوایر را راهنمایی و البته حمایت کنم و خواهم کرد چون مگوایر را دارم. او تقریبا 50 بازی برای انگلیس انجام داده است و هری مگوایر کیفیت و پتانسیل زیادی دارد بنابراین همه ما به او ایمان داریم.

اریک تن هاچ گفت: “من دربی های زیادی را پشت سر گذاشته ام و می دانم که این بازی به چه معناست و چه رقابتی بین دو تیم وجود دارد. می دانم که این مهم ترین بازی در منطقه منچستر است و این مرا هیجان زده می کند. شما “هر کاری انجام خواهید داد. برای بردن چنین بازی ما اخیراً به توانایی های خود متقاعد شده ایم. اگر به کار تیمی ادامه دهیم، می توانیم هر حریفی را شکست دهیم. ما همیشه باید این اعتقاد را داشته باشیم و یکشنبه و در دربی بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم.