تنهاچ: مهم جام حذفی است نه پیروزی سیتی

شیاطین سرخ در این فصل با اریک تن هاچ قهرمان لیگ کاپ شدند و حالا به دنبال کسب یک جام داخلی دیگر انگلیس هستند.

آیا این فینال بر برنامه های تابستانی تأثیر می گذارد؟
نه، نمی شود. همیشه بعد از چند روز برطرف می شود و سپس در تابستان ادامه می دهید. اما فکر می کنم تابستان خوبی داشتیم. اما مطمئناً ما یک فرصت عالی داریم تا آن را به یک فصل بسیار خوب تبدیل کنیم. البته، این یک آزمایش است، اما شما نمی توانید هیچ نتیجه ای بگیرید [فاصله بین هر دو تیم] بر اساس یک بازی تعیین کنید.پس به موارد بیشتری نیاز دارید. بنابراین در حال حاضر ما این ارزیابی را انجام می دهیم و به نتایج خودمان می رسیم، اما هنوز یک نتیجه است. ما می خواهیم برنده شویم. ما می خواهیم یک جام ببریم و مهم نیست که آنها [منچسترسیتی] توقف مهم این است که ما برنده شویم، یک جام ببریم. ما یک فرصت عالی داریم.

من هیجان زده هستم
من خیلی [هیجان‌زده] من در بسیاری از فینال های جام حذفی هلند به عنوان بازیکن و به عنوان مربی بازی کرده ام و همیشه تجربه خوبی بود. و اکنون، این جایی است که ما باید باشیم. فکر می کنم ومبلی احتمالا بهترین ورزشگاه جهان است و حضور در فینال جام حذفی واقعا هیجان انگیز است.

پیشرفت خوبی داشته ایم
فکر می کنم فصل گذشته این کار را انجام دادیم. پیشرفت بسیار خوبی داشته ایم. ما در مسیر خوبی قرار داریم و می دانم که از دوره بعدی نیز بهره مند خواهیم شد و اکنون در تابستان امسال، امکان دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلندمدت جدید را داریم. همانطور که سال گذشته گفتم، ما می خواهیم منچستریونایتد را برگردانیم. و بله، ما راهی داریم.

اریک تن هاچ، سرمربی منچستریونایتد می گوید که شاگردان در فصل گذشته پیشرفت خوبی داشته اند و اکنون آماده قهرمانی در جام حذفی هستند.

تنهاچ: مهم جام حذفی است نه پیروزی سیتی

وضعیت تأهل؟
بله، او هم مصدوم است، اما همانطور که همیشه گفته ام، بارها این سوالات را از شما در رسانه ها درباره غیبت بازیکنان در ماه های اخیر دارم. و هر بار که می گویم همان پاسخ این است که کدام بازیکنان در دسترس هستند.

اریک تن هاچ پیش از فینال جام حذفی درباره وضعیت آنتونی گفت:[آنتونی] دوس سانتوس هنوز فرصت دارد، اما بسیار کم است. او پیشرفت نکرده است، بنابراین آنچه من می گویم این است که او هنوز فرصت دارد، اما بعید است که در دسترس باشد.


سرویس خبر شماره: 1941569
12 ژوئن 1402 در 4:58 ب.ظ
2.8K |

2نقطه نظر

اهمیت بازی برای هواداران؟
آره. بنابراین خیلی خوب است که ما مستحق این فرصت هستیم که در فینال جام حذفی باشیم و سپس با منچسترسیتی دیدار کنیم، که یک فرصت عالی است و ما سخت برای آن جنگیدیم. فکر می کنم آنقدر پیشرفت کرده ایم که اکنون در فینال جام حذفی هستیم. من فکر میکنم آنها هستند [من سیتی] آنها کار خوبی می کنند. آنها فوتبال بسیار خوبی بازی می کنند، پس شایسته آن هستند. ما به یکدیگر نگاه می کنیم و شما باید ببینید به عنوان یک باشگاه در کجا هستید و باید از آنجا پیشرفت کنید.

1882635

آیا این بهترین بازی دوران حرفه ای شماست؟
اوه، من نمی دانم. می توانم بگویم چند بازی دیگر داشتم. پس قطعا بازی بزرگی است، اما نمی‌خواهم قضاوت کنم. کدام بازی بزرگترین بازی است، اما ما یک فرصت عالی داریم و یک حریف خوب داریم، یک حریف بزرگ و منتظر امتحان هستیم. شما باید در هر مسابقه پیروز شوید. فکر می کنم دیدن اینکه از کجا آمده ایم و بعد پیشرفت تیم را ببینیم و سپس در لیگ سختی مثل لیگ برتر قرار بگیریم خیلی خوب است. شما سوم هستید و با وجود قهرمانی در جام اتحادیه، اکنون در فینال جام حذفی هستید. در این صورت می توانید از فصل راضی باشید. اما من همچنین می دانم که وقتی تابستان شروع شود، ما از صفر شروع خواهیم کرد.”

به گزارش “ورش سه”، منچستریونایتد فردا شب در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس می رود.

آیا این آخرین بازی وکهورست در یونایتد است؟
من نمی دانم. الان نمیشه اینو گفت من در حال حاضر وارد سیاست نقل و انتقالات نمی شوم. من می خواهم در این مسابقه پیروز شوم و همه چیز را انجام خواهیم داد. ووت برای ما خیلی خوب بازی کرد و کمک زیادی به نتایج تیم کرد. من فکر می کنم او کاری را انجام داد که ما او را برای انجام آن استخدام کردیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی