تنها بازیکن منفعل سپاهان در تیم ایسلندی (عکس)


کد اطلاعات: 2049270
29 ژوئن 1403 ساعت 2:25 ق.ظ.
1.1 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

عکس جالبی از محمد دانشگر در جشن سپاهانی ها با هواداران پس از راهیابی به فینال جام حذفی ثبت شد.

تنها بازیکن منفعل سپاهان در تیم ایسلندی (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در این عکس محمد دانشگر، مدافع میانی اصفهانی که در هفته های اخیر جای خود را به هادی محمدی و سیاوش یزدانی داده بود، در کنار سایر بازیکنان این تیم ایستاده است اما این کار را نکرد. انجامش نده دستش را برای همراهی با هواداران بلند می کند.
به نظر می رسد دلیل آن مصدومیت کتف محمد دانشگر باشد که برای این بازیکن مقابل صنعت نفت در آبادان رخ داد و باعث شد پزشکان قاطعانه بگویند فصل برای او تمام شده است.

2044738

با این حال دانشگر به لطف تلاش، پشتکار و صمیمیتی که با سایر اعضای تیم داشت، خیلی سریع به تمرینات بازگشت و تمام توان خود را برای بازگشت به تیم به کار گرفت.
او پس از 6 بازی برای اولین بار در بازی برگشت مقابل مس رفسنجان برای سپاهان به میدان رفت و اگرچه در هفته های اخیر مقابل ملوان برای تیمش به میدان رفت، اما حالا به دلیل محرومیت هادی محمدی به احتمال زیاد در بازی فینال به عنوان هوادار بازی خواهد کرد. ثابت به عنوان شریک سیاوش یزدانی وارد میدان می شود.
دانشگر با آگاهی از این مشکل سعی کرد در جشن تماشاگران و بازیکنان سپاهان به شانه خود فشار نیاورد تا برای حضور در فینال مشکلی نداشته باشد.

عکس از وحید مومن زاده

مجله اخبار فوتبال داخلی