تنها تصمیم قطعی لیونل مسی برای فصل آینده

به گزارش اسپورت، تنها یک قطعیت در مورد آینده مسی وجود دارد و آن هم حذف شدن انتقال او به الهلال عربستان است.

تنها تصمیم قطعی لیونل مسی برای فصل آینده


سرویس خبر شماره: 1896923
آوریل 01, 1402 در 6:30 ب.ظ
10.4K |

2نقطه نظر

او قطعا به عربستان نخواهد رفت

اسپورت امروز نوشت که بعید است لیونل مسی برای فصل آینده به هیچ تیم خاورمیانه ای برود و شایعه پیشنهاد دستمزد 600 میلیون یورویی به مسی برای دو سال از سوی الهلال عربستان سعودی نیز جعلی است. اخیرا پدر مسی نیز این گمانه زنی ها را تکذیب کرده است. در حال حاضر تنها پیوند بین مسی و سعودی ها به توافق تجاری طرفین برای ترویج گردشگری به این کشور توسط فوق ستاره آرژانتینی برمی گردد.

1834422

دیروز هم خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه امیر قطر دستور اکیدی برای تمدید قرارداد با مسی داده است. در نتیجه، PSG در حال آماده سازی دومین پیشنهاد خود برای حفظ مسی برای حداقل یک فصل دیگر است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از جام جهانی و قهرمانی مسی با آرژانتین، انتظارات از مسی در پاری سن ژرمن نیز بسیار بالا بود، اما مارس است و پی اس جی فقط در لیگ فرانسه شانس قهرمانی دارد. این تیم از جام حذفی و جام اتحادیه فرانسه حذف شد و با شکست مقابل بایرن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا نکرد. مسی حتی در بازی اخیر مقابل رن توسط برخی از هواداران پارک دو پرنس هو شد.

1834421

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمتر از 6 ماه دیگر قرارداد لیونل مسی با پی اس جی باقی مانده و دور اول مذاکرات او نیز برای تمدید به نتیجه نرسیده است. شایعات زیادی در مورد آن وجود دارد و می گویند مسی برای تمدید دستمزد بالاتر از کیلیان امباپه می خواهد.

1833893