تنها راه برای ماندن یک رهبر و عاشق مستقل

حجت کریمی درباره تلاش باشگاه استقلال برای حفظ مهدی قیدی و محمد محبی صحبت کرد.

تنها راه برای ماندن یک رهبر و عاشق مستقل

کریمی درباره مدافع برزیلی تیمش نیز گفت: سیلوا ایران است و بلیت او را گرفتیم. او روز پنجشنبه در دبی بود و باز خواهد گشت. او 2 سال و 500 هزار دلار قرارداد دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1942185
16 ژوئن 1402 ساعت 08:38
6.4K |

0نقطه نظر

حجت کریمی مدیرعامل موقت استقلال در برنامه تاپ فوتبال درباره آخرین وضعیت این دو بازیکن توضیح داد: مهدی قیدی بازیکن قرضی است. آنها این کار را در حالی انجام دادند که نباید آن را می فروختند. امسال باید او را برگردانیم. ما مذاکره می کنیم باید به امارات بروم و با سران باشگاه او صحبت کنم. ما با شباب الاهلی روابط خوبی داریم. آنها باید تصمیم بگیرند که آیا مهدی برمی گردد یا نه. در مذاکرات اول نظر آنها مثبت بود.

وی همچنین درباره بوشهری وینگر دیگر تیم نیز گفت: باید 600 هزار دلار بپردازیم تا محبی بازیکن ما شود. عصر امروز با وکیل این بازیکن صحبت کردم و فردا با او قرار ملاقات دارم. اگر در تیم بمانم در این جلسه شرکت می کنم تا او بماند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی قیدی و محمد محبی 2 ستاره اصلی و تاثیرگذار استقلال در فصل گذشته بودند. با این حال قرارداد قرضی آنها به پایان رسیده و آبی ها باید برای حفظ این دو قطعه مهم تیمشان با باشگاه های شباب الاهلی و سانتا کلارا مذاکره کنند.