تنها یک مدعی برای پست ده تیم ملی وجود دارد

در چهار بازی مقابل لیدز، ساوتهمپتون، آرسنال و بورنموث، قدوس فرصتی برای نشان دادن توانایی های خود پیدا نکرد تا اینکه در سه بازی مقابل نیوکاسل، برایتون و چلسی به ترتیب هفت، سه و یک دقیقه بازی کرد.

اگرچه بازی با نیکاراگوئه بدون حضور لژیونرهای تیم ملی برگزار می شود، اما آخرین بازی ایران مقابل تونس قبل از شروع جام جهانی ممکن است این شانس را برای قدوس فراهم کند تا برخلاف یازده تیم اصلی تیم ملی به میدان برود. جام جهانی 2018. بزرگترین رویداد فوتبال در جهان.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تنها ایرانی حاضر در لیگ برتر چهره ویژه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر خواهد بود.

تنها یک مدعی برای پست ده تیم ملی وجود دارد

بازی با اورتون هم با نیمکت نشینی قدوس رقم خورد تا در بازی بعدی مقابل پالاس دوباره یازده دقیقه بازی کند.

این آمار وقتی جالب تر به نظر می رسد که سامان قدوس در یک بازی 45 دقیقه ای مقابل سنگال بازی کرد. 12 دقیقه بیشتر از بازی برنتفورد در تمام فصل.

بازی مقابل استون ویلا و ولوز نیز با نیمکت نشینی سامان به پایان رسید اما در آخرین بازی برنتفورد تا اینجای فصل مقابل ناتینگهام فارست، 4 دقیقه از بازی به قدس رسید تا هافبک لژیونر تیم ملی در جمع این تیم قرار گیرد. فهرست 13 بار در مجموع 15 بازی برنتفورد در این فصل، در 7 بازی او به طور کامل روی نیمکت خواهد بود و در 6 بازی دیگر در مجموع 33 دقیقه زمان بازی خواهد داشت.

هافبک 29 ساله تیم ملی در اولین بازی رسمی فصل برنتفورد در لیست توماس فرانک برای بازی مقابل لستر قرار نگرفت، اما در بازی بعدی به لیست تیمش بازگشت و در بازی بعدی نشست. نیمکت نشینی در بازی مقابل منچستریونایتد. اولین بازی سامان در فصل جدید بازی مقابل فولام بود. او در دقیقه 83 وارد زمین شد تا باخت 3-2 تیمش را تغییر دهد اما ناکام ماند.

اما بهترین عملکرد قدوس در فصل پیش رو احتمالا به بازی ایران مقابل اروگوئه برمی گردد. جایی که هافبک مستحکم تیم ملی به مدت 89 دقیقه در ترکیب تیم ایران حضور داشت و جدای از یک پاس گل (پاس جلوی دروازه) عملکرد خوبی را در جریان بازی از خود به نمایش گذاشت تا پس از آن همه کارشناسان در نظر داشته باشند. او دائمی است عضو تیم ایران در جام جهانی.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از بازیکنان مطرح تیم ملی ایران در دو بازی تدارکاتی اردوی اتریش سامان قدوس، لژیونر شاغل در لیگ برتر بود.

قدوس که در این فصل برخلاف سال گذشته جایی در تاکتیکی های توماس فرانک نداشت و در پانزده بازی این فصل برنتفورد تنها 6 بار به میدان رفت، از جمله بازیکنانی بود که روی نیمکت تیم ملی حضور داشت. تیم در زمان حضور اسکوچیچ، او شانس کافی برای بازی دارد و پس از هدایت سی کیو، او نیز در لیست اولیه خود قرار گرفت.