تهدید آلومینیوم: اگر طبق برنامه نباشد، بازی نمی کنیم!

امیددر با تاکید بر میزبانی آلومینیوم از ملوان انزلی در هفته هفتم لیگ برتر گفت: جدای از بحث نتیجه، اتفاقات دیدار ملوان و فولاد نیز می تواند در آینده ما تاثیرگذار باشد و مثلا محرومیت خدای نکرده مصدومیت یکی از بازیکنان ملوان منجار. در این بحث از آلومینیوم استفاده شد اما خیلی راحت این مسابقه را لغو کردند و زمان برگزاری آن را مشخص نکردند.


سرویس خبر شماره: 1844345
28 سپتامبر 1401 ساعت 00:12
499

0نقطه نظر

امید: ملان فولاد زودتر برگزار شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمیدرضا امیده گفت: ابتدا باید از سازمان لیگ بابت برنامه ریزی ها تشکر کرد و می دانیم که مدیران این سازمان در تلاش هستند تا رضایت همه باشگاه ها را جلب کنند و البته مثل همه ما روند آماده سازی و موفقیت تیم ملی را چون مایه افتخار فوتبال ایران می دانستند.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اضافه کرد: سازمان لیگ همیشه اعلام می کند که 24 ساعت بعد از لغو مسابقه برگزار می شود اما نمی دانیم در بازی ملوان و فولاد چه اتفاقی افتاد که بلافاصله بازی را لغو کردند و هیچ اطلاعیه و سند خاصی مبنی بر اینکه این حرکت در حال بحث است ارائه نکرده است.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم یادآور شد: لیگ برتر فوتبال ایران حرفه ای است و اگر بازی ملوان و فولاد قبل از بازی آلومینیوم و ملوان برگزار نشود، آمادگی انجام این بازی را نداریم، زیرا معتقدیم آنها باید عدالت را رعایت کنند. و شرایط باید برابر باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی با اشاره به اینکه یکی از قرعه کشی های سازمان لیگ این است که همه مسابقات طبق برنامه دقیق و هفته به هفته برگزار شود، گفت: از سازمان لیگ می خواهیم قبل از بازی بین تیم های ملوان و فولاد جلسه ای ترتیب دهد. ما و ملوان انزلی در هفته هفتم.چون تمام اتفاقات این مسابقه در روند بازی ما و ملوان موثر خواهد بود و از طرفی شرایط بازی ها باید برای همه تیم ها مساوی باشد.

وی با اشاره به ناکامی دیدار ملوان انزلی و فولاد خوزستان در هفته ششم لیگ برتر گفت: اگرچه این دیدار به دلیل بارندگی لغو شد اما احتمال تاخیر ساعت 24 ساعت 48 وجود داشت. اما به این دلیل اتفاق افتاد که عجیب به نظر نمی رسید.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعلام کرد که درخواست برگزاری تنها بازی با تاخیر سازمان لیگ در لیگ برتر را داشته است.

تهدید آلومینیوم: اگر طبق برنامه نباشد، بازی نمی کنیم!