تهدید ایران به قول ستاره سابق تیم ملی قطر


سرویس خبر شماره: 2051663
9 جولای 1403 در 3:25 ب.ظ.
14000 امتیاز خبر|

27نقطه نظر

می توانیم به تیم اول هم صعود کنیم

ستارگان تیم ملی قطر معتقدند این تیم در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 آسیا در گروهی متعادل قرار گرفته است.

تهدید ایران به قول ستاره سابق تیم ملی قطر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی قطر در مرحله سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 در گروه اول با تیم های ایران، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره شمالی همگروه است. ستاره های سابق قطر پس از قرعه کشی در صحبت های خود خاطرنشان کردند که قطر به عنوان قهرمان آسیا با وجود حضور ایران و ازبکستان در این گروه می تواند یکی از این دو مقام را کسب کند.

* رائد یعقوب: ایران و قطر نامزدها هستند
رائد یعقوب ستاره سابق فوتبال کشورهای عربی و قطری به تشریح گروه A مرحله سوم جام جهانی 2026 پرداخت و با بیان اینکه تیم ملی در گروه متعادلی قرار دارد گفت: سخت ترین تیم هایی که ما ازبکستان و ایران با آنها بازی خواهیم کرد. البته بازی مقابل امارات سخت خواهد بود. درست است که جو ورزشگاه های امارات به ما نزدیک است اما چالش هایی بین دو تیم وجود خواهد داشت.

وی در خصوص شانس های قطر گفت: قطر در دو دوره اخیر عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد و یکی از بهترین تیم های آسیایی محسوب می شود و به رتبه سی و پنجم جهان رسیده است. این یک دستاورد بزرگ است که باید حفظ شود. البته گروه های دیگر هم قوی هستند.

* خامس دهم: گروه سختی داریم اما…
خامس دهم ستاره سابق فوتبال قطر با تایید اینکه این گروه تا حدودی گروه سختی است، تصریح کرد: همان تیم هایی که فکر می کنید شانسی برای قهرمانی ندارند، می توانند شما را شکست دهند و غافلگیرتان کنند. تیم ملی قطر با وجود سختی گروه و قدرت تیم های ایران و ازبکستان توانایی کسب مقام اول یا دوم را دارد.

او ادامه داد: قطر بازیکنان استثنایی دارد، به خصوص که آنها تجربه زیادی در دو قهرمانی متوالی جام ملت های آسیا و همچنین راهیابی به جام جهانی 2022 دارند. جام با روحیه خوب.

* علی عبدالرزاق: با دو قهرمانی وارد مسابقات مقدماتی می شویم
علی عبدالرزاق ستاره سابق فوتبال قطر و السعد درباره گروه این تیم در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 گفت: گروه متعادل است و همه تیم ها در یک سطح هستند اما ایران مدعی اول است. در گروه. تیم ملی قطر نام های بزرگ زیادی دارد که تجربه طولانی حضور در تورنمنت های زیادی را دارند و می توانند در صورت پیروزی مقابل ایران در دوحه مقام اول را کسب کنند.

ستاره سابق السد افزود: سرمربی تیم ملی قطر بازیکنان بسیار باتجربه ای دارد و در دو دیدار اخیر بازیکنان جوان زیادی را به خدمت گرفت که برخی از آنها عملکرد خوبی داشتند و همین موضوع باعث برتری قطر نسبت به سایر تیم ها می شود زیرا جوانان و بازیکنان باتجربه مکمل این تیم هستند. یکدیگر.

* عبدالعزیز العبیدلی: می توانیم مستقیماً به جام جهانی دسترسی داشته باشیم
عبدالعزیز العبیدلی ستاره سابق فوتبال الوکره و قطر درباره گروه A گفت: به نظر من گروه ما که علاوه بر قطر شامل قرقیزستان، ایران، امارات، کره شمالی و ازبکستان است سخت ترین گروه محسوب می شود. از آنجایی که ازبکستان، ایران و امارات متحده عربی هر کدام از مدعیان جدی مسابقات مقدماتی هستند و می توانند در هر مسابقه شگفتی ساز شوند.

وی در ادامه افزود: طبق داده ها تیم ملی قطر توانایی صعود به عنوان تیم اول یا دوم گروه را دارد و از تجربه کافی برخوردار است. قطر یک جواز صعود جداگانه دارد و جواز حضور مستقیم در جام جهانی در دسترس است.

ستاره سابق فوتبال قطر درباره تیم ملی ایران به عنوان رقیب مستقیم قطر گفت: دیدار قطر مقابل تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا 2023 فراموش نخواهد شد و تاریخ آن با اتفاقاتش به یادگار خواهد ماند. ملی پوشان قطر نمی دانستند که در این دیدار پیروز می شوند یا نه، اما مردان جنگیدند و موفق شدند. اگر در ایران سه امتیاز بگیریم قطر صدرنشین گروه می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی