تهدید به مرگ؛ پرونده جدید سرمربی بایرن!

بایرن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل ویارئال با شکست 0-1 حذف شد. سرمربی بایرن در پاسخ به این سوال که چگونه این حادثه را مدیریت کرد، پاسخ داد: “مردم هر چه می خواهند می نویسند و من اهمیتی نمی دهم. برخی افراد به محض اینکه چراغ را خاموش می کنند، ادب و احترام را فراموش می کنند. تلویزیون.” آنها انجام می دهند و کاملاً از دایره خارج شده اند. . آنها همیشه فکر می کنند که حق با آنهاست. این رفتار عجیبی است.»

پس از بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال، خانواده حسن صالح حمیدزیج، مدیر ورزشی این باشگاه نیز در شبکه های اجتماعی از تهدید به مرگ خبر دادند. جولیان ناگلزمان گفت: “البته باشگاه سطح امنیت را افزایش نداد. من نمی خواهم کسی را تحریک کنم و تاکنون با خطر جدی مواجه نشده ام.”

یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان بایرن مونیخ، اخیرا روزهای سختی را پشت سر گذاشته است.

ناگل زمان پس از ترک لیگ قهرمانان اعتراف کرد که جو تیم کمی غم انگیز بود. این بازیکن 34 ساله روز جمعه به بازیکنان فوتبال خود گفت که کار خود را در بوندس لیگا انجام دهند، که به معنای دو برد در دو بازی بعدی بوندسلیگا است. بایرن روز یکشنبه و شش روز بعد در خانه مقابل رقیب همیشگی دورتموند، آرمینا که در معرض خطر سقوط قرار دارد، روبرو خواهد شد. ناگلزمن گفت: “شما باید این غم را به انرژی تبدیل کنید.”
تیم مونیخی با پیروزی مقابل بیله فلد می خواهد اسب خود را برای دهمین قهرمانی متوالی آلمان زین کند. پس از ناکامی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا، این تنها شانس بایرن برای قهرمانی است و با 9 امتیاز اختلاف دورتموند، ناگلزمان نگران وضعیت بازیکنان چپ دست خود، لوکاس هرناندز و وینگر کینگزلی است. کومان هر دو به نظر مشکلات عضلانی دارند. نیکلاس سوله نیز پس از ابتلا به آنفولانزا در دسترس نیست.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جولیان ناگلزمان می گوید پس از حذف بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا، 450 پیام تهدیدآمیز در اینستاگرام دریافت کرده است. او روز جمعه گفت: “در واقع بعد از هر بازی، چه ببریم و چه ببازیم، چنین پیام هایی دریافت می کنم. معلوم است که خیلی ها می خواهند من را بکشند، اما حالا به مادرم توهین می کنند.” با فوتبال و حذف ما کار کنید. این حملات بسیار وحشیانه بود.”


سرویس خبر شماره: 1819900 |
27 تیر 1401 ساعت 13:51 |
3,082 امتیاز خبر|

2نظرات

چه چیزی را به دست آوریم، چه چیزی را از دست دهیم؛