تهدید سپاهان، ترفند فرشاد احمدزاده برای پرسپولیسی شدن!



باشگاه راعیتی سپاهان برای انتقال فرشاد احمدزاده به پرسپولیس 15 میلیارد تومان از باشگاه تهرانی می خواهد. از اصفهان خبر می رسد مورایس پس از جذب مهدی لیموچی علاقه ای به حفظ فرشاد احمدزاده ندارد.

به گزارش خبروشی، اگرچه خوزه مورایس بی سر و صدا نام فرشاد احمدزاده را از لیست بازیکنان مورد نیاز خود در فصل جدید حذف کرده است، اما باشگاه سپاهان قصد دارد از این بازیکن مازاد درآمدزایی کند.

آنها با ادعای اینکه باشگاه استقلال نیز خواهان جذب فرشاد احمدزاده است، به پرسپولیس اعلام کردند که برای آزادی فرشاد 15 میلیارد تومان پول می خواهند اما رضا درویش مدعی است بش بودجه 6 میلیارد تومانی برای خرید این بازیکن ندارد و تنها در آن زمان می تواند این کار را انجام دهد. زمان. قیمت رضایت نامه احمدزاده را از سپاهان دریافت کنید.

در این میان فرشاد احمدزاده که می خواهد پرسپولیسی شود، ترفند جالبی پیدا کرد و به مدیران سپاهان اعلام کرد در صورت عدم موافقت با رقم پیشنهادی پرسپولیس، از فردا از سپاهان به تمرینات بازخواهد گشت.

فرشاد احمدزاده که می داند مورایس پس از جذب لیموچی قصد حفظ او را ندارد، امیدوار است سران سپاهان این تهدید را نادیده گرفته و او را راهی پرسپولیس کنند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال