تهدید مس رفسنجان; از لیگ خداحافظی می کنیم!

همه این مشکلات و اتفاقات به صبر باشگاه مس رفسنجان پایان داده است. در این خصوص علی علیزاده معاون اجرایی این باشگاه در واکنش به اعلام شکست این تیم مقابل فولاد سیرجان اعلام کرد: واقعاً نمی دانم چه بگویم. فردا جلسه هیات مدیره باشگاه برگزار می شود. مدیران، و به احتمال زیاد از مسابقات انصراف خواهیم داد.”

حال باید منتظر ماند و دید نتیجه جلسه فردای هیات مدیره باشگاه مس رفسنجان چه خواهد شد. خروج احتمالی این تیم از لیگ برتر والیبال ممکن است اتفاقی تکان دهنده باشد و برنامه مسابقات را به هم بزند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1845629
06 مهر 1401 ساعت 19:20
609 امتیاز خبر

0نقطه نظر

اما دیدار امروز تیم های مس رفسنجان و فولاد سیرجان در اردکان برگزار نشد و ساعتی پیش فدراسیون والیبال اعلام کرد که عدم پرداخت برخی مطالبات از سوی باشگاه مس رفسنجان منجر به پایان این دیدار با نتیجه 3 بر صفر در اردکان شد. به نفع فولاد سیرجان. .

البته چندی پیش فدراسیون والیبال اعلام کرد که باشگاه مس رفسنجان نمی تواند مسابقات را در سالن خود برگزار کند، به همین دلیل مقرر شد دیدار امروز این تیم و فولاد سیرجان در یزد برگزار شود. سوالی که واکنش شدید مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان را برانگیخت و در بیانیه ای به فدراسیون والیبال حمله کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ برتر والیبال ایران در ابتدای کار خود درگیر مشکلات عجیب و غریب زیادی بود. سخت گیری فدراسیون برای تغییر کفپوش اتاق های میزبان مسابقات سر و صدای زیادی به پا کرده است. در پایان مقرر شد به باشگاه ها تا پایان نیم فصل فرصت داده شود تا اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

علی علیزاده از انصراف احتمالی باشگاه مس رفسنجان از لیگ برتر والیبال خبر داد.

تهدید مس رفسنجان;  از لیگ خداحافظی می کنیم!