تهدید مطهری: نتیجه 3 را هیچ کاری نکنید!

وی ضمن اشاره به یک سال منسوجات دوش خانگی و سال ها بازی روی چمن مصنوعی، گفت: متاسفانه دو سالی است که برخی از مسئولان استانی و شهری با ناآگاهی خود منسوجات دوش خانگی را شوخی کرده اند. ” پیش از این به عنوان دستیار استادم آقای مجید جلالی در نساجی این افتخار را داشتم که با این تیم و هوادارانش همکاری کنم. یکی از دلایل اصلی پذیرش این مسئولیت، جمعیت پرشور نساجی و فضای فوق العاده ورزشگاه وطنی بود.

سرمربی نساجی خاطرنشان کرد: در هفته اول لیگ برتر به جز شهید وطنی قائم شهر میزبان دیگری در ورزشگاه نخواهند بود.


سرویس خبر شماره: 1835691
6 مرداد 1401 ساعت 17:12 |
84.4K امتیاز خبر|

42نقطه نظر

اگر ورزشگاه وطنی آماده نباشد…

مطهری خاطرنشان کرد: با سران محترم باشگاه به تفصیل صحبت کرده ام و از طریق همین تریبون اعلام می کنم که آماده استقبال از تیم مس رفسنجان در هفته اول لیگ اول در ورزشگاهی غیر از شهید وطنی نیستیم. به احترام و درخواست بسیاری از هواداران نساجی مازندران این است که حتی اگر این دیدار 3 بر صفر به سود حریف اعلام شود، ما در ورزشگاهی غیر از شهید وطنی بازی نخواهیم کرد و مسئولیت مستقیم بر عهده ماست. به مردانی که سهل انگاری کرده اند و به این کار ادامه می دهند.



مجله اخبار فوتبال داخلی وی ادامه داد: پیش از این اردوی خوبی در منطقه جنگلی سالاردره ساری داشتیم که در آنجا یک بازی تدارکاتی نیز انجام دادیم. سپس به تهران برگشتیم و بازی های دوستانه خوبی مقابل پرسپولیس و ذوب آهن انجام دادیم. انشاالله بتوانیم دو بازی خوب دیگر در ترکیه داشته باشیم.

مطهری یادآور شد: قرار بود تا پایان تیرماه آماده باشد ورزشگاه شهید وطنی را به ما تحویل دهد اما چه شد؟ من و مدیرعامل باشگاه جداگانه به وطنی رفتیم تا ببینیم وضعیت چگونه است اما روند تکمیل و تجهیز آن برای میزبانی لیگ برتر رضایتبخش نبود. حیف که چند مرد می گویند دوست دارند هفته اول میزبان نباشی تا یک هفته دیگر برای آماده سازی چمن و عیوب ورزشگاه فرصت داریم!

وی افزود: اکنون که در کمپ پارک سبز کاراتپه می بینم 5 زمین چمن بزرگ برای تمرین در یک منطقه کوچک دارند، اما در استان سرسبز مازندران دوستان هنوز نتوانسته اند زمین چمن مناسبی را ارائه کنند، من هستم. ببخشید ادامه چرا کسی به منسوجات و طرفدارانش فکر نمی کند؟ چرا آقای رضا حدادیان باشگاه پرتلاش را تنها گذاشت؟ تهیه و تحویل ورزشگاه وطنی به میزبانی مسابقات کمترین حق صنعت نساجی و مازندرانی هاست.

سرمربی نساجی یادآور شد: دو سال است که به باشگاه نساجی قول می دهند اما حتی یک زمین چمن هم نمی توانند آماده کنند و به ما تحویل دهند. در دولت قبل آقای نوبخت معاون رئیس جمهور قول داده بود اما این ورزشگاه برای استقبال از حریفان در استان های دیگر نساجی آماده نشد و الان هم بعد از گذشت 5 ماه از آقای رئیسی باز هم نتوانستند جامه عمل بپوشانند. وعده رئیس جمهور

سرمربی نساجی مازندران درباره قرعه کشی مسابقات لیگ برتر و دیدار با تیم مس رفسنجان در هفته اول بیان کرد: متأسفانه باید مراقب استقبال باشیم تا اینکه به تساوی هفته اول و حریف خود فکر کنیم. 29 اسفندماه سال گذشته که رئیس جمهور به همراه اعضای هیئت دولت به مازندران سفر کرده بود، در نشست خبری پایان این سفر با انتقاد از خانه بدوشی نساجی دستور داد ورزشگاه این تیم حداکثر ظرف مدت چهار ماه تکمیل شود. . تاکیدی که باعث شد عملیات اجرایی مربوط به آماده سازی زمین برای کاشت چمن چند روز بعد انجام شود. الان حدود 5 ماه از وعده آقای رئیس جمهور می گذرد. آقایان! چه کار می کنی؟ چرا از هفته اول نتوانستیم از حریف خود استقبال کنیم؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید مطهری درباره شرایط اردوی نساجی در ترکیه گفت: در حال حاضر در کمپ کاراتپه گرین پارک به سر می بریم. این منطقه آب و هوای بسیار مساعدی دارد و مهمتر از همه، دارای پنج زمین چمن طبیعی است که برای تمرین هر تیمی ایده آل است. عصر چهارشنبه به این کمپ رسیدیم و تمرینات خود را آغاز کردیم. بچه های تیم با انگیزه و انرژی زیاد تمرینات خود را دنبال می کنند و قرار است در چند روز آینده 2 بازی دوستانه داشته باشیم.