ته نشین شدن غبار، تکان دادن، سادگی پیچیده

گرد و غبار در فصل 2022-23 فرو می نشیند، اما هنوز مقداری برای صحبت وجود دارد. رده‌بندی سنتی بازیکنان پایان فصل فردا اینجا پست می‌شود، و اکنون همه چیز مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت – از آنچه در زمین رخ داده تا آنچه بازیکنان در اینستاگرام خود پست می‌کنند.

اکنون زمان آن است که بفهمیم کجا می توانیم واحدها را تقویت کنیم تا تیم بتواند پیشرفت کند و به سطح دیگری از عملکرد برود. و من فکر می کنم سطح دیگری وجود دارد، ما یک سطح دیگر داریم.

آخرین چیزی که به آن اشاره خواهم کرد، ذهنیت است. این چیزی است که سرمربی به آن اشاره کرده است و فرهنگ را القا می کند که در آن هر بازی در این باشگاه فوتبال بازیی است که باید برنده شود. ایزیر گفت که این کار، بدیهی است، اما این طرز فکر است. ادو می گوید:

از یک طرف، من فکر می‌کنم بعد از اینکه شما به روشی که ما پیشرفت کرده‌اید، پیشرفت سخت‌تر است. وقتی سعی می کنید بهتر از 84 امتیاز، 26 برد و 88 گل به ثمر برسانید، حواشی کمتر می شود (فقط 6 گل کمتر از منچسترسیتی که ماشین گلزنی واقعی در جلو دارد). چیزی که واضح است این است که کمتر قبول کنیم، و مطمئن هستم که بخشی از تمرکز روی آن خواهد بود.

اما از سوی دیگر، من فکر می‌کنم شناسایی بازیکنانی که می‌توانند به شما در تلاش و رسیدن به آن کمک کنند، بسیار آسان‌تر می‌شود. استخر استعداد کوچک‌تر می‌شود، بنابراین مجبور نیستید بازار را آنطور که می‌خواهید جستجو کنید. آیا به دست آوردن این بازیکنان راحت تر است؟ این یک داستان متفاوت است. رقابت برای بهترین بازیکنان زیاد است، اما شما سر خود را خاران نمی‌کنید که آیا این یا آن مرد می‌تواند این کار را انجام دهد.

دانلودiTunesSpotifyAcastRSS

https://arseblog.com/2023/05/settling-dust-waving-complicated-simplicity/ منبع:

هر فصل سطح انتظارات خاص خود را به همراه دارد. انتظار داشتم آرسنال در این فصل بهتر باشد، اما نه در حدی که در بیشتر موارد در صدر جدول باشیم. دفعه بعد، این انتظارات – بر اساس کاری که انجام دادیم و نحوه انجام آن – دوباره بالاتر خواهد رفت. این به این معنی است که وقتی همه چیز خراب می شود، فضای کمتری تکان بخورد، اما این چیزی است که آرتتا می خواهد. اینها چالش هایی هستند که او برای خود و بازیکنانش در نظر گرفته است، زیرا برای آوردن جام ها و موفقیت هایی که در مورد آنها صحبت می کند، باید اینگونه باشد.

جنبه ای از تابستان امسال که من واقعاً به آن علاقه مند هستم، راه حل های داخلی است که ممکن است در ذهن داشته باشیم. فکر می‌کنم همه انتظار دارند که ما در بازار مشغول باشیم، اما برای اینکه این تیم را به اندازه‌ای که می‌خواهیم به عمق برسانیم، باید نسبت به آنچه که در حال حاضر داریم، پیشرفت کنیم. در مورد برخی از نامزدهای واضح علامت سوال وجود دارد. من هفته گذشته در مورد امیل اسمیت رو و فابیو ویرا نوشتم که هر دو به دلایل مختلف فصل های بی نظیری داشتند، اما پروفایل هایشان طوری است که باید آنها را به عنوان نامزد در نظر بگیرید.

با این اوصاف، وقتی پیشرفت کردید و پایه‌های آینده را پایه‌گذاری کردید، تشخیص آنچه لازم است آسان‌تر خواهد بود. ادو می گوید:

دوست داشتم مصاحبه ادو با ESPN برزیل که در مورد بالا رفتن یک سطح دیگر صحبت کردند، و من فکر می کنم همه ما می توانیم بفهمیم که در آنجا به دنبال چه چیزی هستیم. نه فقط یک تیم خیلی خوب، بلکه یک تیم بسیار خوب. او در این تابستان کار زیادی برای انجام دارد، اما می توانم به شما تضمین بدهم که از آنجایی که اینجاست، بیش از هر فصل خارج از فصل دیگری از این کار لذت خواهد برد.

ساختن سخت، پیچیده، زمان بر است. حل مشکلات همیشه آسان نیست، به خصوص زمانی که برخی از این مشکلات بسیار ساخته خود شما باشند. واقعیت فوتبال این است که همیشه موقعیت‌هایی وجود دارد که سخت‌گیرانه باشد. خواه بازیکنی باشد که دردسر دارد، یا عاملی که حتی بدتر از آن است (و این برای خروجی ها و ورودی ها صدق می کند)، باشگاه دیگری که در کسب و کار شما در زمانی که آن را نمی خواهید، هجوم می آورد، هوسبازی های خود بازار، وجود دارد. مسائل بی شماری برای مقابله

«آیا موج کایران تیرنی یک قدردانی ساده است یا با کمی خداحافظی همراه است؟ آیا همه امواج حداقل تا حدی به منزله تشخیص نوعی خروج نیستند؟»

در گذشته مقام چهارم، سومی را جشن می گرفتیم. امروز ما از دومی ناامیدیم.

آیا تخته سنگ در پایان این کمپین پاک می شود تا بتوانند دوباره بروند و بهتر عمل کنند؟ اگر آنها نیستند، پس چه کسی؟ این چیزی است که میکل آرتتا بیش از یک بار تصدیق کرده و در مورد آن صحبت کرده است، بنابراین من کنجکاو هستم که ببینم چگونه ممکن است انجام شود. وقتی به نحوه پیشرفت بازیکنانی مانند گابریل مارتینلی، مارتین اودگارد، بوکایو ساکا، بن وایت، بیگ گابی و دیگران زیر نظر آرتتا نگاه می‌کنید، این بخشی از کار او در اینجاست که همیشه مورد توجه قرار نمی‌گیرد، پس بیایید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

ما معتقدیم که از نظر عملکرد سطحی برای ارتقاء داریم. و حالا یک پنجره نقل و انتقالات خوب بسازید، نیاز را درک کنید، برای درست کردن ورزشکار، ویژگی ها، ذهنیت ورزشکاری که می خواهیم، ​​یک بار دیگر سطح تیم خود را بالا ببریم.

صبح بخیر.

همانطور که گفتم، همه چیز جلوتر از ماست. زمان زیادی وجود دارد، بدون شک روزهای تعطیلی نیز وجود خواهد داشت، اما ما مانند همیشه از آن عبور خواهیم کرد.

در حال حاضر، من یک Arsecast Extra کاملاً جدید را که دیروز عصر با جیمز ضبط شده است، برای شما می گذارم. گوش دادن شاد.