توافق باشگاه فولاد با سرمربی نکونام در تیم ملی

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد که قصد حضور در انتخابات هیات مدیره فدراسیون فوتبال را دارد، در مواجهه با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال انتصاب جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: : هنوز به ما نگفته اند و خودش هم از این مشکل خبر ندارد. شرق.”

خبرنگاران از گرشاسبی پرسیدند که اگر فدراسیون فوتبال برای حضور نکونام در تیم ملی بخواهد قبول می کند؟ مدیرعامل فولاد گفت: «این در مورد رضایت من نیست. همه باید بسیج شویم و برای موفقیت تیم ملی تلاش کنیم. وقتی صحبت از یک موضوع ملی می شود، همه ما باید کمک کنیم. اولویت تیم ملی بیش از هر چیز دیگری است. خروج از تمامی مسابقات، بازی های لیگ برتر و آکادمی ها موفقیت تیم ملی است.


سرویس خبر شماره: 1833046
20 جولای 1401 @ 15:18
1.8K |

0نقطه نظر

گرشاسبی: فعلا خبری نیست اما اعتراضی نداریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی دو روز اخیر که بحث برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی داغ شده، نام های ایرانی نیز برای جایگزینی وی مطرح شده است. در همین راستا زمزمه هایی مبنی بر حضور جواد نکونام در بین گزینه های سرمربیگری تیم ملی به گوش می رسید که امروز نیز از مدیرعامل باشگاه فولاد در مورد همین موضوع سوال شد.

با این شرایط باید منتظر چند روز آینده و اخبار جدید از سوی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت نیمکت تیم ملی باشیم. تصمیم سرمربی در مورد اسکوچیچ چیست و در صورت برکناری او چه کسی را به عنوان جانشین خود انتخاب می کند؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد که مخالفی با جدایی جواد نکونام برای سرمربیگری تیم ملی ندارد.