توافق با مالزی؛ ستاره فاینورد یک قدم به منچستر نزدیک شد


سرویس خبر شماره: 1831571
Jul 10, 1401 @ 23:15
12.5 هزار |

0نقطه نظر

ادعای رومانو:

در همین راستا دقایقی پیش فابریزیو رومانو اعلام کرد که تایرل مالاسیا با منچستریونایتد به توافق شخصی رسیده و به زودی به این تیم خواهد پیوست. یونایتد آماده است برای جذب این مدافع 15 به علاوه 2 میلیون یورو به فاینورد بپردازد. بنابراین مالاسیا اولین خرید شیاطین سرخ از زمان سرمربیگری اریک تن هاگ است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

از زمانی که اریک تنهاچ هلندی به عنوان سرمربی جدید یونایتد انتخاب شد، چند بازیکن هلندی در لیست خرید شیاطین سرخ قرار گرفتند که معروف ترین آنها فرانکی دی یونگ هافبک بارسلونا است. با توجه به اینکه مذاکرات یونایتد با بارسا همچنان ادامه دارد و خرید دی یونگ نهایی نشده است، سه روز پیش خبر رسید که یونایتد پیشنهاد خرید یک هلندی دیگر را در فاینورد داده و قصد خرید تایلر مالزی را دارد. طبق گزارش ها، دی یونگ یک ایجنت با مالزی دارد و یونایتد به او گفته است که این دو ستاره هلندی را برای فصل آینده می خواهد.

منچستریونایتد با تایرل مالاسیا ستاره فاینورد به توافق رسید.

پیش از این، تایلر مالاسیا قرار بود به لیون فرانسه بپیوندد اما با پیشنهاد یونایتد به نظر می رسد که او ترجیح می دهد زیر نظر اریک تنهاچ در اولدترافورد بازی کند تا لیون.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر تلاش منچستریونایتد برای جذب چند بازیکن هلندی از جمله تایرل مالاسیا، مدافع چپ هلندی فاینورد منتشر شده است.