توافق شفاهی بارسلونا با مدافع سابق رئال مادرید

آلونسو از سال 1998 تا 2010 عضو رئال مادرید بود و در سال 2010 به طور رسمی برای تیم اصلی این باشگاه ظاهر شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آلونسو منتظر پایان فصل و مذاکره مستقیم با مسئولان جدید چلسی است تا بتواند آنها را متقاعد به جدایی کند. اگر او قبول کند، همه چیز به مذاکرات مستقیم دو باشگاه بستگی دارد و بارسا تمام تلاش خود را برای آوردن آلونسو به نیوکمپ انجام خواهد داد. او یکی از سه گزینه اصلی وینگر چپ باشگاه کاتالان است.

گفته می شود ژاوی هرناندز از مدیران باشگاه خواسته است تا چند بازیکن را در پست های مشخص به خدمت بگیرند تا بتواند پروژه خود را برای این تیم به خوبی انجام دهد و شرایط بهتری را برای آنها در فصل آینده ایجاد کند.
بارسا به طور جدی به دنبال یک مدافع چپ است که بتواند جایگزین جوردی آلبا شود. آنها به دنبال بازیکنی با ویژگی های خاص هستند و بازیکنانی که ویژگی های این باشگاه را در این پست داشته باشند کم است.


سرویس خبر شماره: 1823277 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 15:05 |
3,178 امتیاز خبر|

0نظرات

آلونسو فصل آینده در نیوکمپ

بارسلونا و مارکوس آلونسو منتظر چراغ سبز مسئولان جدید چلسی هستند. آلونسو تصمیم جدی برای بازگشت به فوتبال اسپانیا گرفته است.

هفته هاست که مشخص بود بارسا به فکر مارکو آلونسو است. دفاع چپ محصول آکادمی رئال مادرید که هرگز فرصت درخشش در ترکیب اصلی را نداشت. او پس از درخشش در فیورنتینا راهی چلسی شد اما تصمیم جدی برای ترک این باشگاه در پایان فصل گرفت و به گفته فابریزیو رومانو، روزنامه نگار مشهور نقل و انتقالات، هدف او بازگشت به لالیگا است. رومانو ادعا می کند که آلونسو مستقیماً با مدیران بارسلونا در تماس است و به توافق شفاهی رسیده است، اما به آنها اطلاع داده است که به احترام چلسی قصد ندارد برای جدایی تلاش کند و مایل است این کار را در شرایط دوستانه انجام دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه رقابت های فصل 2021-2021 هنوز به پایان نرسیده است، اما مدیران بارسلونا مدت هاست در حال بررسی نقاط ضعف این تیم و گزینه هایی هستند که می تواند به آنها در بهبود شرایط فصل آینده کمک کند. .