توافق پرسپولیس با مهاجم برزیلی/ تنها یک مشکل برای امضای قرارداد وجود دارد

با تمام این اوصاف پرسپولیس در حالی روز شنبه به مصاف ذوب آهن می رود که هنوز نتوانسته مهاجم خارجی مورد نظر خود را جذب کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

باشگاه الف مانگا برزیل در پاسخ به درخواست باشگاه پرسپولیس مبلغ 450 هزار دلار برای رضایت این بازیکن درخواست کرد و این موضوع سنگ بزرگی در مقابل پرسپولیسی ها به حساب می آید. اگرچه معاملات با این بازیکن برزیلی انجام شده و در صورت پرداخت پول رضایتنامه، مانگا به پرسپولیس خواهد آمد.

در این بین باشگاه پرسپولیس با آلف مانگا بازیکن برزیلی مذاکراتی را انجام داده و به نظر می رسد توافقاتی صورت گرفته است اما اگر این توافقات به امضای قرارداد ختم شود یا خیر، هنوز روشن نیست. باشگاه پرسپولیس باید مبلغ رضایت نامه این بازیکن برزیلی را بپردازد که هنوز این اتفاق نیفتاده و مشخص نیست این مبلغ طی چند روز آینده پرداخت می شود یا خیر.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس نیز با لوکادیا مذاکراتی انجام داد و شرایط این بازیکن پذیرفته شد اما این مهاجم که به نظر می رسد از طولانی شدن روند مذاکراتش با پرسپولیس شاکی است، گفت باید با خانواده اش مشورت کند. تصمیم برای پیوستن به قرمزهای تهرانی ! این در حالی است که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس ترجیح می دهد لوکادیا هلندی را بین لوکادیا و مانگا در ترکیب خود داشته باشد.

با وجود نزدیک شدن به بیست و دومین دوره لیگ برتر، باشگاه پرسپولیس هنوز موفق به جذب مهاجم خارجی مدنظر کادر فنی خود نشده است و این پرونده انتقادات زیادی را برانگیخته است. البته مذاکرات زیادی با چند گزینه انجام شد که به دلایلی هیچ کدام به نتیجه نرسیدند تا پرسپولیس با وجود حضور پررنگ در ابتدای فصل نقل و انتقالات نتوانست مهاجم مورد نظر را جذب کند.