توجیه عجیب توخل: شکستن میله از روی عصبانیت نبود

انتخاب ناگهانی توخل به عنوان سرمربی جدید این تیم باعث تغییر چندانی در نتایج آنها نشد، برعکس کار را برای این تیم دشوارتر کرد و باعث حذف آنها از جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا شد. .

در این میان، توخل سعی کرد بهترین راه ممکن را برای برقراری ارتباط با بازیکنانش در پیش بگیرد و شرایط تیمش را آن طور که دوست دارد و مورد انتظارش است تغییر دهد، حتی اگر در همه آنها موفق نبوده باشد.

1870321


سرویس خبر شماره: 1934943
13 مه 1402 ساعت 09:19
3.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

چند روز پیش عکسی از او در حال شکستن چوب در تمرین منتشر شد که بسیاری از رسانه های آلمانی از آن به عنوان سندی از عصبانیت و عصبانیت او از وضعیت بایرن یاد کردند.

معلوم نیست ادعای سرمربی آلمانی صحت داشته باشد یا خیر، اما به نظر می رسد او هر کاری کرد تا با بازیکنان بایرن ارتباط بهتری برقرار کند و این شرایط را تغییر دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما حالا بیلد گزارش داد که توخل از انتشار چنین خبری غافلگیر شده و مدعی شده که تنها با دستیارش صحبت می کند و از شرایط و جو بد این تیم گلایه می کند و از این چوب به عنوان نمادی برای رفع این وضعیت استفاده کرده است. . و هیچ تغییری در شرایط شکسته و هیچ عصبانیتی وجود نداشت.

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شده است که اخبار بدی در مورد عصبانیت و واکنش های او در جریان تمرینات تیمی منتشر شده است.

توجیه عجیب توخل: شکستن میله از روی عصبانیت نبود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شایعات ایجاد شده در هفته های اخیر پیرامون بایرن مونیخ به پایان نرسیده و این تیم همچنان با جنجال های زیادی روبرو است.