توخل با الفاظ عجیب حمله کرد!

ضربات آزاد از کیمیش؛ بایرن به یک ضربه آزاد دیگر نیاز دارد؟
آنچه آمار می گوید با آنچه بسیاری از مردم احساس می کنند متفاوت است. جاشوا تا زمانی که بخواهد کرنر خواهد زد. این بهترین گزینه برای ماست.

1879919


سرویس خبر شماره: 1940022
05 خرداد 1402 ساعت 14:39 |
4.6 هزار |

0نقطه نظر

ما متاسفیم که در این شرایط قرار داریم

همکاری با کان و صالح حمیدزیچ
ارتباط با هر دو برای من ضروری است. ما در مرحله برنامه ریزی هستیم. نوسان عملکرد ما بسیار زیاد بوده است. سعی می کنیم بهترین تصمیم را برای باشگاه بگیریم.
با این حال، ما از نتایج راضی نیستیم. وظیفه ما این است که با کنترل و سرعت بیشتر بازی کنیم و روان تر باشیم. در حال حاضر ما اینطور بازی نمی کنیم. نه از نتایج راضی هستیم و نه از سبک بازی خود.

آیا توخل مسئول وضعیت فعلی بایرن است؟
تا زمانی که من در حاشیه هستم، 100% مسئولیت با من است. به محض امضای قرارداد و حضور در تمرینات تیم، کنترلم را در دست دارم. من از مسئولیت فرار نمی کنم.

وضعیت تیم
آنقدر گند زدیم که الان در این شرایط هستیم. برای این وضعیت فقط خودمان مقصریم. فردا هر اتفاقی بیفتد، فصل راضی کننده نبوده است… وضعیت مشخص است: ما باید آن را بگیریم، سپس ببینیم چه می شود. هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد: یک پنالتی، یک کارت قرمز، یک ضربه آزاد. ممکن است برای آنها (دورتموند) اتفاق بیفتد، ممکن است برای ما هم اتفاق بیفتد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

صدمه دیده و غایب
چوپو دوباره آماده است. او در دو جلسه تمرین اخیر حاضر شده است و اگر امروز اتفاق خاصی رخ ندهد، در لیست تیم خواهد بود. مانوئل نویر، لوکاس هرناندز، آلفونسو دیویس و پل وانر همچنان غایب هستند.

وضعیت سلامتی لوکاس هزناندز و شایعات پیرامون او
او فردا در لیست نخواهد بود. قرار دادن او در لیست تیم غیرمسئولانه است. من شایعات را شنیدم و تعجب کردم. لوکاس نقش بزرگی در برنامه های من دارد، او یکی از رهبران تیم برای من است.

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ می گوید که تقصیر وضعیت فعلی تیمش و جایگاهش در جدول فقط به گردن بایرن است.

توخل با الفاظ عجیب حمله کرد!

توماس توخل، سرمربی بایرن در نشست خبری پیش از این دیدار گفت:

بازی با کلن و در عین حال بازی دورتموند مقابل ماینتس
برای من فقط یک سوت شروع و یک سوت پایان وجود دارد. وقتی بازی می کنیم، همیشه با جان و دل بازی می کنیم. تمام توجه ما باید به نژاد خودمان باشد. ما باید از همان دقیقه اول تمام کیفیت خود را نشان دهیم. ما باید به برنامه خود پایبند باشیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن فردا در آخرین دیدار خود در این فصل بوندسلیگا به مصاف کلن می رود. تیم مونیخی یک امتیاز کمتر از دورتموند است و به بازی مقابل کلن می آید، جایی که برای قهرمانی در لیگ باید از دورتموند پیشی بگیرد.