توخل: راهی برای بهبود چلسی ندارم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس روز یکشنبه در استمفوردبریج میزبان وستهم خواهد بود.
آبی‌های لندن در 15 بازی خانگی این فصل لیگ برتر تنها 26 امتیاز کسب کرده‌اند و در هفته‌های اخیر اوضاع برای آنها سخت‌تر شده است. چلسی در سه بازی اخیر خانگی خود سه شکست متحمل شده و 11 گل در برنتفورد، رئال مادرید و آرسنال دریافت کرده است.
توخل در نشست خبری پیش از بازی به خبرنگاران گفت: این غیرعادی است و نمی دانم چرا. اگر فقط یک موضوع خاص بود، رختکن را عوض می‌کردیم یا به هتل دیگری می‌رفتیم و کارهایی از این دست انجام می‌دادیم، اما شاید چنین چیزهایی خرافه‌تر از هر چیز دیگری باشد.»

او درباره راه حل خود گفت: هنوز راه حلی برای بهبود شرایط پیدا نکرده ام، اما باید بگویم در حال حاضر تیم کمی خسته است. برای برنتفورد و رئال مادرید واضح بود. در سه بازی بعدی شرایط بهتر شد و بازی مقابل آرسنال را خوب شروع کردیم. از انرژی و کیفیت تیم راضی بودم، اما بازیکنان ناگهان دوباره گم شدند.»
این مربی درباره وضعیت تیمش در هفته های اخیر افزود: گاهی مشکل تاکتیکی یا آمادگی نیست، گاهی باید کیفیت خوب تیم حریف را قبول کرد، تشخیص اینکه آیا چنین شرایطی ناشی از آن است خیلی سخت است. اشتباهات ما یا نه، همیشه باید این احساس وجود داشته باشد که بتوانیم در بازی های خانگی به بازی برگردیم، اما اکنون شرایط برای ما بسیار سخت شده است.
سرمربی چلسی گفت: “کار ما اکنون این است که به بازیکنان اطمینان دهیم که می توانند ادامه دهند، ما باید هواداران را متقاعد کنیم که از آنها حمایت کنند و احساس مثبت داشته باشند زیرا هنوز راه زیادی در پیش است.” به یکدیگر اعتماد کنید. بنابراین ما نباید الان خرافاتی کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1820919 |
02 ارديبهشت 1401 ساعت 19:29 |
393 |

0نظرات

توماس توخل، سرمربی چلسی می گوید هنوز راهی برای بهبود شرایط در خانه پیدا نکرده است.