توخل: من همیشه از طرفداران لمپارد بودم

آینده سائول نیگز؟ در پایان فصل به این موضوع خواهیم پرداخت. شخصا شرایط برای سائول سخت است، اما او همیشه مثبت است و تلاش می کند. وقتی ترکیب اصلی را به سائول اعلام می کنم، واقعاً خبر خوبی به او نمی دهم. او باید از نظر روحی و جسمی درگیر باشد و این کاری است که سائول انجام می دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822036 |
09 ارديبهشت 1401 ساعت 21:28 |
663 امتیاز خبر|

1نظرات

توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی از رویارویی با فرانک لمپارد و اورتون خوشحال است.

ما هنوز باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و بهترین موقعیت ممکن در ادامه فصل بجنگیم و حالا یک فینال داریم. مسابقه با لمپارد؟ فرانک لمپارد و من تا امروز ناهار را با هم نخورده ایم. اما بعد از آن توماس توخل گفت. “زمانی که هدایت چلسی را برعهده گرفتم، او پیامی دوستانه و محترمانه برای من ارسال کرد که برای من ارزش زیادی داشت. من در آن بازی از طرفداران بزرگ فرانک لمپارد بودم و او یک اسطوره در باشگاه ما باقی خواهد ماند. من لمپارد را ملاقات کردم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی در شرایطی به تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد رضایت داد که می توانست از ورزشگاه اولدترافورد لندن به پیروزی برسد. حالا و در آستانه بازی این هفته مقابل اورتون، توماس توخل در نشست خبری حاضر شد و مدعی شد که از طرفداران فرانک لمپارد، سرمربی سابق چلسی و تیم حریف بوده است.

اما ما برای این بازی به امتیاز نیاز داریم و اورتون باید فوراً پیشرفت کند. این هفته یک هفته هیجان انگیز برای من شخصا است. من عاشق بازی در اولدترافورد هستم و همه به من در مورد جو استادیوم گودیسون پارک و اینکه چقدر احساسی و چالش برانگیز است بازی در آنجا گفته اند. من واقعا برای این مسابقه هیجان زده هستم و انتظار مبارزه سختی وجود دارد.