توخل: ناراحتم چون کارم در چلسی تمام نشده بود


سرویس خبر شماره: 1851946
14 نوامبر 1401 در 01:15 ب.ظ
1.6 هزار |

3نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، توخل با تصمیم مالکان و مدیران جدید چلسی پس از گذشت تنها 7 بازی از آغاز فصل 2022-2023، در ابتدای این فصل از وظایفش برکنار شد.
پس از آن بود که او در مدت حضورش روی نیمکت آن تیم به نتایج قابل قبولی دست یافت و تصمیم تاد بولی و دیگر سران آن باشگاه برای اخراج او پس از قبول شکست مقابل دیناموزاگرب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، کارشناسان زیادی را برانگیخت. ، هواداران و حتی بازیکنان این تیم شگفت زده خواهند شد.
این در حالی است که توخل در مورد این اتفاق و اخراجش از مدیریت آبی های لندن صحبت زیادی نکرده است اما حالا مدعی شد رابطه بسیار خوبی با بازیکنان این تیم دارد.


سرمربی آلمانی گفت: “من ناراحتم زیرا احساس می کنم کارم در چلسی تمام نشده است. رابطه بسیار خوب و فوق العاده ای با بازیکنان داشتم. ما رابطه بسیار خوبی با همه اعضای کادرفنی، تکنیک و کارمندان داشتیم. از این باشگاه.”
وی با اشاره به شرایط سختی که طی چند ماه گذشته پشت سر گذاشته اند، افزود: ما توانستیم دوران بسیار سختی را از نظر مالکیت و تحریم پشت سر بگذاریم، قبل از آن نیز با مشکل کرونا مواجه بودیم. شرایط سختی بود، اما در عین حال ما را خیلی خیلی به هم نزدیک کرد. بنابراین ما با هم این کار را انجام دادیم. “من آماده بودم که با این تیم دورتر بروم زیرا احساس خوبی داشتم، اما مالکان این باشگاه نظر دیگری داشتند و من. مجبور شد آن را بپذیرد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

توماس توخل، سرمربی سابق چلسی همچنان از تصمیم سران این باشگاه برای اخراج او ناراحت است.

توخل: ناراحتم چون کارم در چلسی تمام نشده بود