توخل هنوز جانشین ناگلزمان نخواهد شد، اما…

لوتار ماتائوس، اسطوره بایرن مونیخ معتقد است که یولیان ناگلزمن فرم ضعیف فعلی را تغییر خواهد داد.

توخل هنوز جانشین ناگلزمان نخواهد شد، اما...

من بیشتر فکر می کنم در ریسک کردن و بحث در مورد عملکرد تیم کمی سهل انگاری وجود دارد. این روند ممکن است از زمانی شروع شده باشد که بازیکنان بایرن مونیخ فصل گذشته پس از باخت خانگی مقابل ماینتس برای یک سفر تفریحی به ایبیزا سفر کردند و این تیم ممکن است در حال و هوای شروع فصل خوبی باشد.

بعد از بازی های اول حتی من مطمئن بودم که بایرن مونیخ در این فصل به موفقیت های خاصی دست خواهد یافت و نتایج بی سابقه ای خواهد گرفت. شاید بازیکنان تسلیم آن تعریف ها شده اند و مانند گذشته متمرکز و تشنه موفقیت نیستند. من هم معتقد نیستم که جایگاه ناگلسمن درون باشگاه به خطر بیفتد و مثلاً شایعه حضور توماس توخل در جمع لیدرها مطرح شده باشد. آنها با ناگل زمان قرارداد 5 ساله ندارند و بی دلیل به او حقوق بالایی نمی دهند.

در همین حال، یولیان ناگلزمن در مورد سبک فوتبالی که تیمش می‌خواهد یا نیاز دارد، فکر کند. هیچ خبر بد و منفی در مورد ناگل زمان در باشگاه نشنیده ام. فکر نمی کنم این خبر که او کنترل رختکن را از دست داده است، اینکه تیم برخلاف میل او بازی می کند یا بازیکنان می خواهند از دست این سرمربی خلاص شوند، صحت نداشته باشد.

من هنوز معتقدم که ناگلزمن می تواند راه درست را پیدا کند و این اتفاق خواهد افتاد زیرا او بیش از حد جاه طلب و با استعداد است. البته این کار آسانی نیست و بهتر است بلافاصله بعد از تعطیلات بازی های ملی به مسیر موفقیت برگردیم زیرا در غیر این صورت شرایط واقعا تلخ و غم انگیز خواهد بود. اما اگر ناگلزمن با موفقیت از این بحران جان سالم به در ببرد و این تیم دوباره متفاوت از فوتبالی باشد که مقابل لایپزیگ، فرانکفورت و گلادباخ دیدیم، در چند هفته آینده مردم جور دیگری درباره او و بایرن صحبت خواهند کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ فصل را بسیار خوب آغاز کرد و حتی برخی از هواداران این تیم فکر می کردند یک سه گانه دیگر در راه است. اما این تیم در چهار هفته گذشته نتوانسته حتی به یک برد بوندسلیگا دست یابد و سه تساوی و یک شکست داشته است. امروز مجله بیلد در گزارشی مدعی شد که ادامه این روند منجر به حضور توماس توخل سرمربی آلمانی و سابق چلسی روی نیمکت بایرن مونیخ خواهد شد. اما لوتار ماتئوس نظر دیگری داشت و مدعی بود در این باشگاه خطری برای ناگلسمن وجود ندارد.

این طولانی ترین قراردادی است که یک مربی تا به حال با بایرن مونیخ داشته است، بنابراین همه تلاش خواهند کرد تا با هم از این وضعیت خارج شوند. این در مورد تبدیل موقعیت های گلزنی است. از یک طرف در هر بازی موقعیت های زیادی توسط بازیکنان ایجاد نمی شود و از طرف دیگر موقعیت های کمی تبدیل به گل شده است. بازیکنان باید از فرصت های خود نهایت استفاده را ببرند. این چیزی است که یک بازیکن بایرن مونیخ را از سایرین متمایز می کند.


سرویس خبر شماره: 1844460
28 سپتامبر 1401 @ 5:37 ب.ظ
476 امتیاز خبر

0نقطه نظر

لوتر ماتئوس:

لوتار ماتائوس گفت: “یولیان ناگلزمن هنوز هم مربی مناسب بایرن است. خیلی خوب بود که الیور کان بلافاصله پس از باخت مقابل آگزبورگ و شکست های متوالی فاجعه بار چهار بازی از او حمایت کرد. این واقعا کار درستی بود و جولیان.” حالا او به این حمایت نیاز دارد. بله، موافقم که این مطمئناً سخت ترین مرحله دوران جوانی این مربی بزرگ است، اما همچنان معتقدم که ناگلزمن اوضاع را تغییر خواهد داد و نتیجه خواهد گرفت. این مربی هم مثل نشست خبری بعد از بازی این هفته با آگزبورگ باید خیلی فکر کند و این شرایط را تحلیل کند.