تور خبری بعد از بازی استقلال


استقلال در آخرین روزهای سال 1388 توانست یکی از جنجالی ترین دربی های پایتخت را به پایان برساند و با تک گل فرهاد مجیدی پیروز این دیدار شد. دیدار فوق العاده مهمی که گل محمد نوری در آن آفساید اعلام شد و اعتراض پرسپولیس را به اوج رساند. این گل توسط مرتضی کریمی کمک داور دربی مردود اعلام شد و این داور پس از پایان بازی حال و هوای خوبی نداشت.

مرتضی کریمی چند روز بعد از این دیدار در مورد اتفاقات دربی 69 و زندگی خصوصی خود صحبت هایی کرد که در شماره دوم خبرروزی در آبان ماه 89 به آن پرداخته شد. کریمی درباره پشت صحنه پس از پایان این دیدار گفت. مسابقه: در پایان مسابقه شرایط به گونه ای بود که به منزل سعید مظفری زاده رفتم و تا ساعت 5 صبح آنجا ماندم. مادر و دخترم به شدت نگران بودند و مدام می گفتند چرا به خانه نمی آیی! از طرفی پیامک های عجیب و غریب و تهدید آمیزی هم برای من ارسال می شد. مثلاً پیامک دادند که دیه شما را جمع کرده ایم، اگر می خواهید زنده بمانید از خانه بیرون بروید! بعد از دربی برای آب درمانی به استخر رفتم اما متصدی استخر اجازه ورود نداد! این روزها همه جور تهمت به من زده شده اما باورتان نمی شود که تمام دارایی های مرتبط با فوتبال و داوری من فقط یک موتور باشد! این قضاوت حتی زندگی شخصی من را هم نابود کرد. همسرم اهل روسیه بود و به من گفت برو خارج از ایران زندگی کنم، اما من گفتم باید در ایران قضاوت کنم، او رفت و مرا با یک بچه یک ساله تنها گذاشت. من در شورای تشخیص فرصت و بنیاد شهید کار داشتم که آنها را هم به دلیل داوری از دست دادم.

تور خبری بعد از بازی استقلال - پرسپولیس تا ساعت 5 صبح در خانه داور پنهان شدم/به من گفتند دیه شما را پس گرفتیم!/حتی همسرم را هم از دست دادم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال