تور خبری روزی که برادران مجیدی قوانین استقلال را رد کردند/ فرهاد و فرزاد: کنار مظلومی نمی مانیم!


در اوایل تابستان 1393 پس از انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال و برای دومین بار به این سمت، بحث استفاده از فرزاد و فرهاد مجیدی مطرح شد اما این دو برادر به سرعت واکنش نشان دادند و تاکید کردند که هیچ سمتی وجود ندارد. در استقلال پذیرفته شد.

مظلومی اوایل تیرماه 1393 گفت که فرزاد مجیدی آنالیزور استقلال است و فرهاد مجیدی به عنوان مشاور به من کمک کرد و در کنار ما خواهد بود. بلافاصله پس از این اتفاق فرزاد مجیدی حاضر به همکاری با سرمربی وقت استقلال نشد و فرهاد نیز اعلام کرد که مشاور مظلومی نبوده و چنین سمتی را بر عهده ندارد.

فرهاد در این خصوص گفت: هیچ دخالتی در استقلال ندارم. من مشاور پرویز مظلومی نیستم و فقط به عنوان هوادار از استقلال حمایت می کنم. فکر من و برادرم با مظلومی متفاوت است و در شرایط فعلی ترجیح می دهیم فقط از استقلال حمایت کنیم. من و فرزاد در هدایت استقلال سلیقه های متفاوتی داریم. ضمن اینکه به فرزاد گفتم همکاری با کادر فنی استقلال را قطع کند! اما این کناره گیری به معنای دوری از استقلال نیست چون ما یک خانواده استقلالی هستیم و بهترین نتیجه را برای این تیم می خواهیم.

گزارش این حادثه در تاریخ 16 تیر 1393 در خبروزی منتشر شد و در آن زمان سر و صدای زیادی به پا کرد. البته فرزاد در نهایت با عنوان آنالیزور به استقلال اضافه شد و در مقطعی مدیریت این تیم را در لیگ پانزدهم برعهده گرفت.

تور خبری روزی که برادران مجیدی قوانین استقلال را رد کردند/ فرهاد و فرزاد: کنار مظلومی نمی مانیم!



سرویس داخلی اخبار فوتبال