تور خبری ماجرای قرارداد محمد نصرتی با استقلال; نخواستم انصراف دادم/با افتخار به پرسپولیس برگشتم!


محمد نصرتی، مدافع اسبق پرسپولیس و ملی پوشان اوایل تیرماه سال 1389 با استقلال قرارداد داخلی امضا کرد و مدعی شد بازیکن باتجربه ای محسوب می شود و کاری برای هواداران انجام می دهد تا استقلال از او راضی باشد اما این قرارداد کمتر لغو شد. . تنها 72 ساعت بعد به پرسپولیس بازگشت.

نصرتی در تاریخ 16 تیر 90 در مصاحبه ای اختصاصی با خبروزشی در خصوص ماجرای فوق گفت: برای پیوستن به استقلال کمی عجله داشتم و شاید کار اشتباهی انجام دادم. برای عقد قرارداد به باشگاه استقلال رفتم. آن روز فتح الله زاده یکسری قول هایی داد که به هیچ کدام عمل نکرد، در حالی که وقتی باشگاهی تعهد می کند باید به آن احترام بگذارد. آنها مستقیماً با این کار به من توهین کردند و کسی به تماس های من پاسخ نداد. نمی خواستم با احساسات استقلالی ها بازی کنم و از طرفی اتفاقات خاصی باعث شد که بفهمم دلم با استقلال نیست، به همین دلیل با افتخار می گویم به پرسپولیس برگشتم. . پیشنهاد استقلال بهتر از پرسپولیس بود. در واقع باید بگویم که پرسپولیس بعد از استقلال بهترین پیشنهاد را به من داد و الان بازیکن این تیم هستم.

واقعیت این است که پس از این اتفاق باشگاه استقلال محمد نصرتی را به دادگاه کشاند و مدعی شد که این بازیکن قرارداد داخلی 4 صفحه ای با آنها امضا کرده و حالا باید غرامت پرداخت کند. این ماجرا حدود 10 روز شایعه بود اما بالاخره حل شد.

قرارداد محمد نصرتی با استقلال



سرویس داخلی اخبار فوتبال