تور خبری می خواستند من را به زور به پرسپولیس برسانند


سیاوش یزدانی در نیمه نهایی جام حذفی بهار 2018 در حالی که پیراهن سپاهان را بر تن داشت در مقابل هواداران این تیم رفتار کرد و حرف هایی زد که باعث ناراحتی آنها شد. چند روز بعد از این مسابقه سیاوش به استقلال پیوست و این ماجرا باعث افزایش تنش شد. این مدافع در تاریخ ۲۱ تیر ۱۳۹۷ در گفت و گو با خبروزشی سخنان مهمی در خصوص این ماجرا و اتفاقات دیگر بیان کرد که خلاصه آن را با هم می خوانیم:

  • من بعد از کار در تیم بزرگی به نام سپاهان به استقلال آمدم و می خواهم جزء لاینفک این تیم باشم و فقط به عنوان یک بازیکن معمولی در این تیم دیده نشوم.
  • زمانی که بازیکن تیم سیاه جامگان بودم، آقای عباسی مالک باشگاه با من تماس گرفت و به من گفت که علی دایی می خواهد من به تمرین پرسپولیس بروم. البته من گفتم جوان هستم و هنوز برای این کار بزرگ نشده ام، اما مالک باشگاه به من گفت که تو را فقط به پرسپولیس می فروشیم، به همین دلیل در پرسپولیس حاضر شدم و یک ماه آنجا ماندم. . حتی در بازی دوستانه مقابل پدیده که 2-1 پیروز شدیم، برای پرسپولیس گل زدم.
  • بعد از بیش از یک ماه پیگیری تمرینات پرسپولیس تصمیم گرفتم در آن تیم نمانم چون مدافعان خوبی داشتند و شرایط برایم خیلی سخت بود.
  • چون در پرسپولیس نماندم. من خیلی راضی هستم. سران باشگاه سیاه جامگان می خواستند من را به زور به پرسپولیس بفروشند.
  • حرف هایی که بعد از بازی با پرسپولیس در زمان حضور در سپاهان زدم به خاطر تعصب به هواداران سپاهان بود و از روی دلسوزی گفتم. البته چیزی در دلم نبود و باز هم از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم.

تور خبری می خواستند من را به زور به پرسپولیس برسانند



سرویس داخلی اخبار فوتبال