تور خبری وقتی مدافع پرسپولیس بازیکن استقلال شد/مهم نیست 6 تا نشان دادم!


محمدحسین کنعانی زادگان اگرچه اکنون یکی از مدافعان ثابت پرسپولیس محسوب می شود و در تیم ملی نیز حضور دارد، اما اواخر بهار 1394 توسط علیرضا منصوریان به جمع بازیکنان استقلال اضافه شد و در لیگ شانزدهم با آبی پوشان به میدان رفت.

کنعانی زادگان متولد 7 خرداد در گفت وگویی که در خبرورزشی منتشر شد، با تاکید بر خوشحالی از پیوستن به استقلال، ادامه داد: وقتی از پرتغال برگشتم قراردادم با پرسپولیس تمام شد و دو سال به ملوان رفتم. یادت باشد آقای منصوریان من را از ملوان خرید نه پرسپولیس. من با علی آقا در تیم امید کار کرده بودم و از آن زمان می خواستم دوباره با او کار کنم. علاوه بر این او به من هم گفت که روزی شاگرد من می شوی و کمکت می کنم به بالاترین سطح فوتبال برسی. تفکرات منصوریان شبیه کیروش است و می توانم از استقلال به تیم ملی بروم.

کنعانی زادگان که پیش از پیوستن به استقلال در پرسپولیس حضور داشت، در مورد نشان دادن شماره 6 برای آواز خواندن با استقلالی ها در زمان حضورش در پرسپولیس تصریح کرد: خیلی از بازیکنان شماره 6 یا 4 را نشان می دهند و این چیز عجیبی نیست، اما فوتبال حرفه ای همین است. . همه چیز درست نیست مهم نیست که قبلا شماره 6 را نشان می دادم اما حالا می خواهم بهترین عملکردم را بدهم. این را هم بگویم که قبل از پیوستن به استقلال سه بار به باشگاه پرسپولیس رفتم اما جایی به من ندادند. بهتر است هواداران پرسپولیس بدانند چه اتفاقی افتاده است.

مصاحبه کنعانی



سرویس داخلی اخبار فوتبال