توصیف احساسم غیرممکن است

کاسیمیرو ادامه داد:“اینجا واقعی است و ما هرگز تسلیم نخواهیم شد. ما تا آخرین ثانیه می جنگیم. این بزرگترین مزیت رئال است. رئال همیشه همینطور بوده است و شعار ما این است که تا “در پایان به رئال برویم. سیتی تیم قدرتمندی بود. یک مربی بزرگ که ما او را حذف کردیم و آنها فوتبال واقعا خوبی بازی می کنند. “این موفقیت بزرگ را به همه تبریک می گویم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید در یک بازی دراماتیک موفق شد سیتی را شکست دهد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. رئال تا دقیقه 90 با نتیجه 0-1 پیش بود اما رودریگو با دو گل به بازی برگشت و کریم بنزما در وقت اضافه اول گل سوم و آخر را به ثمر رساند. رئال در فینال باید به مصاف لیورپول برود.

کاسمیرو هم مثل سایر بازیکنان رئال بعد از شکست سیتی در پوستش نمی گنجد.

کاسیمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید پس از بازی گفت:باور نکردنی است. نمی دانم چگونه احساساتم را توصیف کنم. می دانیم که فینال که مهمترین بازی است هنوز باقی مانده است، اما این پیروزی باید به بهترین شکل جشن گرفته شود. بازی ها دو سال است که بدون تماشاگر است. و امسال تاکنون از حمایت هواداران برخوردار بوده‌ایم.» در طول دو سال کرونا، افراد زیادی از دست رفته‌اند و من این پیروزی را به رئالیست‌هایی که در یک بیماری همه‌گیر جان خود را از دست دادند، تقدیم می‌کنم.


سرویس خبر شماره: 1822754 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 02:50 |
16,304 امتیاز خبر|

0نظرات

کازیمیر: