توصیه به کاپیتان تیم ملی؛ این پیشنهاد استثنایی را رد نکنید!

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

راموس در مورد مردی که کین می تواند جایگزین شود، بر اهمیت این بازیکن فرانسوی برای تیم تاکید کرد و گفت: “بنزما در موفقیت های زیادی با رئال مادرید نقش داشته است و او هرگز نمی تواند جایگزین شود زیرا او یکی از آن بازیکنان منحصر به فرد در تاریخ مادرید است. اما کاری که باید انجام دهید این است که یک مهاجم باکیفیت بیاورید که بتواند وارد زمین شود و گل بزند.”

راموس گفت: توصیه من به همه بازیکنان این است که فرصت بازی برای رئال مادرید را رد نکنند. این یک باشگاه خاص است که می داند چگونه برنده شود. کین حضور فیزیکی شگفت انگیزی دارد زیرا اگر جنبه فیزیکی بازی را نداشته باشید نمی توانید به اندازه او در لیگ برتر گل بزنید، اما او می تواند در بخش فنی نیز بازی کند و فکر نمی کنم او اعتبار کافی برای آن کسب کنید بله، او یک گلزن بزرگ است، اما یک فوتبالیست بزرگ نیز هست.»

سرخیو راموس که به مدت 16 سال مدافع اصلی رئال مادرید بود به کین توصیه کرد برای عقد قرارداد با رئال مادرید تردیدی نداشته باشد.

رئال مادرید به طور جدی به هری کین، مهاجم تاتنهام علاقه دارد و این بازیکن انگلیسی گزینه اصلی جانشینی کریم بنزما است که پس از 14 فصل سرخپوشان تا سال 2026 با الاتحاد قرارداد امضا کرد. ارزش قرارداد کین که 29 سال سن دارد و تنها یک فصل از قراردادش با تاتنهام باقی مانده است، می تواند 80 میلیون یورو باشد.